Mega Image lanseaza platforma "Fabrica pentru un Viitor Curat", competitie adresata tuturor ONG-urilor active in domeniul protectiei mediului.
"Prin <Fabrica pentru un viitor curat> ne propunem sa sustinem proiecte ce ne vor dovedi ca vor ajuta la reducerea amprentei de carbon asupra mediului si ca vor transforma in mai bine mediul inconjurator pentru comunitatile din care facem parte", a declarat Raluca Alexandrescu, marketing manager Mega Image Romania.
Proiectele finantate prin acest concurs au ca obiectiv principal reducerile directe de CO2, reducerea amprentei de carbon si obtinerea unor beneficii globale de mediu.
Premii in valoare de 60.000 euro
Cele 3 proiecte castigatoare propuse de ONG-uri vor beneficia fiecare de o sustinere financiara in valoare de 20.000 euro. Implementarea proiectelor va fi facuta de catre organizatii neguvernamentale, cu implicarea comunitatilor locale si a Mega Image.
Suma disponibila pentru aceasta sesiune de finantare este de 60.000 euro, iar valoarea maxima acordata unui proiect este de 20.000 euro.
Termenul-limita de primire a propunerilor de proiecte pentru acest concurs este vineri 22 iunie 2012, ora 17.30 (ora de inregistrare la sediul central Mega Image, Bucuresti).
Cumparatorii Mega Image, incurajati sa aleaga eco
“<Fabrica pentru un viitor curat>” este o competitie adresata tuturor ONG-urilor de mediu, care vor crea proiecte ce ne vor dovedi ca pot ajuta la reducerea amprentei de carbon”, a mai spus Raluca Alexandrescu, marketing manager Mega Image Romania.
Concursul este organizat de Mega Image, in parteneriat cu cei mai importanti furnizori ai sai. Toate produsele partenere vor fi “semnalizate” la raft cu o eticheta ce va purta mesajul "Acest produs sustine mediul. Alege Responsabil!" , incurajand astfel clientii sa faca o alegere "verde".
10 automate pentru reciclat PET-uri, instalate in supermarket-uri
O alta initiativa "verde" a Mega Image o reprezinta si instalarea, in total, a 10 automate (2 dintre ele se afla deja in supermaket-uri) pentru reciclarea PET-urilor si a dozelor de aluminiu in magazinele din reteaua proprie.
“Va fi interesant sa vedem daca ii putem convinge pe clientii nostri sa aiba un stil de viata eco, iar acest lucru il vor putea face printr-un gest simplu, si anume acela de a-si aduce PET-urile si dozele de aluminiu goale inapoi, in magazin, pentru a fi reciclate. Un factor important in acest proiect vor fi angajatii nostri, care sunt adevarati ambasadori Mega Image in relatia cu comunitatea unde isi desfasoara activitatea", a spus Xavier Piesvaux, director general Mega Image Romania.
Mega Image are deja 2 automate pentru reciclarea PET-urilor, instalate in Bucuresti, iar intr-unul dintre centre, Mega Image Titulescu, se afla, potrivit reprezentantilor companiei, primul sistem de reciclare a PET-urilor, introdus pe piata romaneasca, intr-un lant de supermarket-uri.
Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer belgian, intrat pe piața din Romania in 2000, prin achiziția a 51% din acțiunile Mega Image. Ulterior, pachetul de acțiuni s-a majorat la 70%, iar in 2004, grupul a preluat integral rețeaua de magazine Mega Image.
Retailerul belgian si-a propus, pentru 2012, in Romania, investitii de aproximativ 50 de milioane de euro, care presupun deschiderea de noi magazine, remodelarea celor vechi si mai multe programe de sustenabilitate.
Citeste si: Frigiderele Mega Image trec pe energie eoliana
Comentariile tale pot fi postate aici