La Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa, Samsung Electronics România a început lecțiile interactive pentru copii, în cadrul Galeriei Digitale. În perioada 2 iunie-14 iulie, în Samsung Smart Classroom, copiii din ciclul primar au acces la o nouă colecție digitalizată de animale rare din fauna României, se arată într-un comunicat al companiei.
Implementarea soluției Smart Classroom la Muzeul „Grigore Antipa” face parte dintr-un program educațional inițiat de Samsung, destinat copiilor din ciclul primar. Pe parcursul lecției, copiii vor descoperi, cu ajutorul tehnologiei, 70 de animale rare, conservate în 6 dintre colecțiile științifice ale Muzeului: Colecția Entomologică, Colecția de Pești, cea de Amfibieni & Reptile, Colecția de Păsări si cea de Mamifere”, potrivit reprezentanților Samsung.
Colaborarea dintre Samsung Electronics România și Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” a început în anul 2013 când s-a lansat prima expoziție digitalizată permanentă de fluturi. În cadrul acesteia, vizitatorii muzeului, peste 70.000 până în acest moment, au putut avea acces la o selecție unicat de fluturi și exponate rare.
Prin soluția Smart Classroom ne dorim să oferim un mod de cunoaștere mai interactiv, inovator și, în același timp, mai eficient, prin intermediul device-urilor și tehnologiei de ultimă generație. Credem că acest gen de proiecte îi vor inspira pe vizitatorii Muzeului, atât pe cei mici, cât și pe cei mari, să gândească mai creativ și să aprofundeze mai ușor cunoștințele”, a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager, în cadrul Samsung Electronics România.
Despre Samsung Electronics
Samsung Electronics Co., Ltd. este un lider mondial în tehnologie, deschizând noi posibilități pentru oamenii de pretutindeni. Prin inovare și descoperire neîncetată, transformăm lumea televizoarelor, smartphone-urilor, tabletelor, calculatoarelor, camerelor video, aparatelor casnice, imprimantelor, sistemelor LTE, dispozitivelor medicale, semiconductorilor și soluțiilor cu LED-uri. Avem 286.000 de angajați din 80 de țări, cu vânzări anuale de peste 216,7 miliarde de dolari”, potrivit reprezentanților companiei.