Un nou hipermarket Kaufland din București care valorifcă căldura rezultată din răcirea frigiderelor

Kaufland România a deschis ieri un nou hipermarket în București. Se găsește în Ferentari și are integrată o instalație de încălzire ecologică.

kaufland eco

Cu ajutorul instalației, căldura rezultată din funcționarea vitrinelor frigorifice va fi captată și folosită pentru a încălzi magazinul.

Nu este însă singura trăsătură ecologică a magazinului. Se pară că se încearcă și reducerea deșeurilor, prin folosirea unor sisteme de ambalare returnabile la transportul mărfurilor. De asemenea, prin amenajare și oferta de produse, compania încearcă să se apropie mai mult de producătorii locali.

Produsele locale își fac loc în noul magazin

Reprezentanții Kaufland România susțin că peste 50% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor lor din întreaga țară sunt din producția autohtonă. Noul magazin nu va face excepție. Dimpotrivă.

Proiectanții au amenajat un raion pentru legume și fructe, în care își propun să aducă produse de sezon, dar și exotice. Un altul va conține produse locale și regionale, dar și internaționale.

kaufland fructe

Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România a explicat de ce au optat pentru acest mix:

Regionalitatea este unul dintre principiile noastre de bază în ceea ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii români, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse mereu proaspete și, mai mult, să contribuim astfel la întărirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni, precum cooperativa agricolă „Țara Mea” sau oferind puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile pe care le organizăm.

Valer Hancas (Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România)_
Valer Hancas (Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România)
spot_img

Ultimele știri