Kaufland România a investit anul trecut peste 26 de milioane lei în proiecte de reponsabilitate socială ce au venit în beneficiul a circa 600.000 de români – copii, adulți sau vârstnici – din domenii esențiale pentru dezvoltarea comunității, precum: cauze sociale, sănătate, educație, sport, protecția mediului și de facilitare a accesului la cultură.
Potrivit reprezentanților companiei, 2017 a fost un an de premiere pentru Kaufland România. Compania a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, amplasate pe acoperișurile sau în exteriorul magazinelor sale și în școli (Grădinescu). De asemenea, compania a inaugurat Raftul Românesc, primul program național pentru mai multă carne de porc românească la raft, prin care preia producția de la peste 50% dintre micii fermieri români. Tot în 2017, compania și-a reinventat identitatea vizuală și a introdus concepte noi de galerii comerciale, precum Open Mall, Food Court sau magazine cu pereți din sticlă.
Iată că astăzi clienții pot găsi la Kaufland fie grădini urbane comunitare, fie un loc unde își pot încărca gratuit mașină electrică sau containere de reciclare a ambalajelor. Alegem să fim responsabili și să construim în continuare pentru România”, a declarat Marco Hößl, Director General Kaufland România.
Kaufland România, 1 milion de euro finanțare pentru ONG-uri
Peste 10 miliarde de lei cifră de afaceri
Conform datelor companiei, Kaufland ajunge cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei. De asemenea, contribuțiile la bugetul de stat s-au ridicat la peste 680 milioane lei.
Compania are în prezent o rețea de 119 hipermarketuri și a încheiat anul 2017 cu un număr de 117 magazine. În cursul anului trecut, Kaufland România a investit peste 700 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.
Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euro și pregătește deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici. Compania va continua să sprijine comunitatea și să crească parteneriatele cu producătorii locali. În prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland România sunt români.