H&M România a anunţat că va renunţa la pungile de plastic din 23 ianuarie şi va începe tranziţia către pungile de hârtie în toate magazinele.
„Dorim să îi încurajăm pe clienții noștri să ne fie alături în acțiunile sustenabile pe care le întreprindem, nu numai în ceea ce privește articolele vestimentare pe care le achiziționează atât din magazine cât și online, ci și în a decide să utilizeze mai puțin plastic în viața de zi cu zi. Costul fiecărei pungi, indiferent de mărime, va fi de 0.5 lei, iar jumătate din încasări va fi donată către WWF pentru a susține proiectele în domeniul de salvare și prezervare a pădurilor din România”, se arată într-un comunicat al retailerului suedez.
Compania spune că doreşte să îşi îndrepte eforturile către o industrie a modei circulară și în același timp regenerabilă, fiind totodată o companie echitabilă.
„Clienții noștri se așteaptă să le fim un exemplu și când vine vorba de reducerea impactului asupra mediului înconjurător”, se mai spune în comunicat.
H & M Hennes & Mauritz AB a fost fondată în Suedia în 1947 și este cotată la NASDAQ OMX Stockholm. Pe lângă H&M, grupul include mărcile & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki, Weekday, H&M Home, Afound şi ARKET. Grupul H&M este activ în mediul online în 44 de pieţe, deţine aproximativ 4.800 de magazine în 69 de pieţe, inclusiv în franciză. În 2017, vânzările grupului s-au ridicat la 232 miliarde SEK (inclusiv TVA) și numărul de angajaţi a depăşit 171.000.