Compania Henkel a primit, pentru al doilea an consecutiv, Premiul de Sustenabilitate Walmart, din partea gigantul american de retail Walmart.
Henkel a fost recompensata pentru efortul sau in domeniul sustenabilitatii in cadrul celei mai recente intalniri a Furnizorilor Walmart ce a avut loc in Bentonville, Arkansas la inceputul lunii iunie.
“Ne onoreaza acordarea acestui premiu pentru al doilea an consecutiv. Sustenabilitatea este in ADN-ul Henkel si suntem mandri ca putem continua in a oferi sprijin eforturilor de sustenabilitate depuse de Walmart in calitatea sa de lider in industrie.” a declarat Brad Casper, responsabilul pentru activitatea Henkel Consumer Goods Inc. din America de Nord.
Experienta vasta a companiei Henkel in domeniul sustenabilitatii le permite angajatilor sa acopere o arie larga de expertiza in cadrul intregului ciclu de viata al unui produs: de la selectarea materiilor prime, productie, transport, utilizarea produselor pana la colectarea deseurilor.
Henkel are o gama de produse prietenoase cu mediul ce promit consum redus de material si apa, si generare limitata de deseuri printre care produsul Purex Complete 3-in-1, servetele-detergent ce contin o combinatie de detergent de rufe, balsam de rufe si solutie anti-statica, precum si rezervele de sapun de maini Dial, prin care se reduce materialul de ambalare cu peste 60%.
Compania Henkel a fost recompensata in mod repetat pentru contributiile sale in sectorul sustenabilitatii cu premii nationale si internationale si a fost inclusa pe pozitii de top in clasamente specifice domeniului.
De curand, Henkel a primit Premiul de Mediu Automative News PACE pentru procesul sau de invelire Aquence® Co-Cure. Dintre alte distinctii primite de companie, mentionam cele oferite de Institutul CRF, unul din cele mai importante centre de cercetare implicate in certificarea si brandingul de angajator, care a desemnat Henkel drept una dintre companiile cu cel mai mare potential pentru viitor; includerea in cadrul Indexului mondial de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI World) ca lider de sector in cadrul segmentului de market FMCG.