Celebritățile au venit în avioane private și iahturi de lux la un eveniment Google pe tema crizei climatice

Evenimentul Google Camp, ajuns la a șaptea ediție, a avut în acest an ca temă criza climatică și s-a ținut la un hotel de lux din Sicilia. Acesta a stârnit numeroase critici, după ce majoritatea participanților au ajuns la eveniment în avioane și iahturi private.

Evenimentul a adus împreună pentru 3 zile celebrități, oameni de afaceri și politicieni pentru a discuta idei și soluții de combatere a crizei climatice. Conform Business Insider, Google a cheltuit aproximativ 20 de milioane de dolari pentru organizarea acestuia.

Verdura Resort, hotelul de lux unde s-a desfășurat Google Camp, este la o distanță scurtă de aeroportul din Palermo. Cu toate acestea, majoritatea invitaților au ajuns la eveniment în avioane, elicoptere sau iahturi private. 114 avioane private au aterizat pe aeroportul din Palermo, iar 2300 de iahturi private cu motor diesel au acostat în Sicilia.

Modul de transport al celebrităților a stârnit numeroase critici pe rețelele sociale și în presa internațională. Un zbor din New York către Palermo generează aproximativ 4.24 tone metrice de CO2, conform EuroNews.

În contrast, activista suedeză Greta Thunberg a renunțat la călătoriile cu avionul pentru a își reduce amprenta de carbon și va ajunge la summit-ul climatic ONU care va avea loc în New York pe o barcă cu pânze.

Printre invitați se numără Barack Obama, Leonardo DiCaprio, Prințul Harry, Mark Zuckerberg și Diane Von Furstenberg.

Prințul Harry, care a ținut un discurs despre salvarea naturii în picioarele goale la conferință, a fost criticat de un jurnalist de la New York Post, care a atras atenția asupra stilului de viață al familiei regale.

Însă Maeve Campbell de la EuroNews a argumentat că și această aparentă ipocrizie generează o discuție despre criza climatică și că alegerea acestei teme în cadrul unui eveniment atât de important, la care participă persoane influente, este un pas în direcția bună.

spot_img

Ultimele știri