Farmec Cluj-Napoca sustine si in 2013 proiectul „Let’s Do It, Romania!”, care a ajuns la cea de-a patra editie. Este cea de-a treia implicare consecutiva a companiei in initiativa anuala de curatare a Romaniei, ceea ce confirma, inca o data, angajamentul Farmec de a deveni un partener pe termen lung al proiectului, se arata intr-un comunicat al companiei.
Farmec Cluj-Napoca continua astfel sa fie un aliat al campaniei, care va culmina cu actiunile planificate pentru data de 28 septembrie, declarata Ziua Nationala a Curateniei.
Let’s Do It, Romania! este un proiect pe cat de curajos, pe atat de responsabil. Demararea acestei initiative, in urma cu patru ani, a avut un impact semnificativ pentru Romania si avem o profunda admiratie fata de consecventa si daruirea celor care fac parte din proiect. Aceasta campanie anuala este o oportunitate excelenta pentru sustinatori si pentru voluntari de a promova obiceiuri sanatoase pentru mediu si de a se uni pentru redesenarea unei Romanii mai curate. Noi incurajam toti romanii sa se alature proiectului – se vor simti astfel mandri ca Romania este mai frumoasa si datorita lor”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec Cluj-Napoca.
Farmec Cluj-Napoca continua astfel sa fie un aliat al campaniei, care va culmina cu actiunile planificate pentru data de 28 septembrie, declarata Ziua Nationala a Curateniei.
Pentru Farmec, responsabilitatea sociala este unul din principiile de baza ale companiei. Astfel, anul acesta, compania a sprijinit campania de informare si constientizare privind cancerul de piele, initiata la inceputul verii de studentii de la Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca. De asemenea, compania a fost partener al evenimentului Swimathon Cluj 2013, un proiect social de strangere de fonduri dezvoltat de Fundatia Comunitara Cluj”, potrivit reprezentantilor companiei.