CSR: 200.000 de euro pentru românii care vor să demonstreze că se poate

Petrom acordă finanțări de 200.000 de euro românilor care vor să rezolve problemele comunităților, se arată într-un comunicat al companiei petroliere. Până pe 16 aprilie, românii cu inițiativă își vor putea înscrie proiectele în competiția „Idei din Țara lui Andrei”. La competiție pot participa persoane fizice, organizații nonguvernamentale, instituții publice și de învățământ. În 2014, Petrom alocă peste 2,5 milioane euro pentru educația și dezvoltarea comunităților din România.

În cadrul ediției din 2014 a competiției „Idei din Țara lui Andrei”, compania Petrom oferă finanțări în valoare totală de 200.000 euro pentru proiectele care rezolvă probleme de mediu, educație sau care contribuie la dezvoltarea comunităților din România. Românii din toată țara sunt așteptați să-și înscrie ideile pewww.taraluiandrei.ro. În competiția prin care Petrom încurajează inițiativele sustenabile se pot înscrie atât persoanele fizice, cât și organizațiile neguvernamentale, instituțiile publice și de învățământ din orice localitate din România”, potrivit reprezentanților Petrom.

În acest an, perioada de înscriere în competiție este 24 februarie – 16 aprilie. Votul public va avea loc între 22 aprilie și 15 mai și va conta în proporție de 40% în clasamentul final. Jurizarea va avea o pondere de 60%.

Idei din Țara lui Andrei se numără printre cele mai prietenoase competiții pentru comunități care au idei, dar nu au surse de finanțare potrivite. E foarte greu pentru un grup de oameni cu inițiativă, de aceea multe idei se pierd, pentru că pare că nu se poate. Comunitatea din Spanțov și partenerii noștri locali de la Asociația Împreună pentru Viitor au dovedit deja că «nu se poate» e doar un fel de«va fi greu». «Idei din Țara lui Andrei» ne-a încurajat să luptăm pentru a ne transforma proiectul în realitate și ne sprijină pentru a demonstra că se poate”, a spus Irina Pop, Fundația PACT, inițiatoarea proiectului Meșterii din Spanțov, câștigător al unei finanțări de 15.000 de euro în cadrul competiției din 2013.

„Idei din Țara lui Andrei” continuă tradiția competiției „Orașul tău”, începută în 2009. În cei 4 ani de activitate, competitia a contribuit prin finanțări de peste 500.000 de euro la dezvoltarea comunităților din România. Aproximativ 1.000 de români și-au înscris în competiție ideile pentru dezvoltarea comunităților din România, iar 89 dintre acestea au devenit realitate, cu finanțare din partea Petrom. Mai multe informatii despre competiție și despre proiectele câștigătoare din edițiile anterioare găsești pewww.taraluiandrei.ro.

Despre Țara lui Andrei

Țara lui Andrei susține proiecte inspirând comunitățile din România să intre în acțiune și să-și schimbe viața în domenii cheie: crearea de locuri de muncă, acces la educație non-formală și cultivarea spiritului civic. Valorile Țarii lui Andrei sunt spiritul civic, spiritul de întreprinzător, educația (non-formală) și inovația. Țara lui Andrei este o mare comunitate orientată către soluții, o comunitate a celor care nu se dau în apoi de la a lupta pentru a-și transforma inițiativele în realitate. Cetățenii Țării lui Andrei sunt oamenii cu spirit de lider, orientați către soluții.

Sustenabilitatea pentru Petrom

Din 2007, Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilității corporatiste. Compania a alocat peste 30 de milioane de Euro pentru dezvoltarea comunităților din România, concentrându-se pe protecția mediului, educație, sănătate și dezvoltare locală. Ţara lui Andrei este principala noastră platformă de investiție în comunitate prin care ne propunem să generăm valoare economică și socială prin finanțări și transfer de expertiză în vederea susțineri inițiativelor antreprenoriale. Petrom este semnatar al UN Global Compact. Standardele de etică și codul de conduit reglementează toate relațiile de afaceri, iar dialogul și implicarea părților interesate sunt parte integrantă a practicii comune de business. Începând cu anul 2013, Petrom raportează respectând direcțiile Global Reporting Initiative în cadrul raportului anual de sustenabilitate.

Din 2012, Petrom a adoptat conceptul grupului OMV pentru un business responsabil – Resourcefulness. Obiectivul este de a dezvolta relații bazate pe câștig reciproc între societate, mediu și Petrom prin soluții inovative. Ne concentrăm pe managementul apei și al CO2, siguranța resurselor de energie pentru viitor, educație locală și soluții de dezvoltare pe OMV Petrom

OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier din sud-estul Europei, cu activități în sectoarele Explorare și Producție, Gaze și Energie, Rafinare și Marketing. Grupul și-a consolidat poziția pe piața petrolieră din sud-estul Europei în urma unui amplu proces de modernizare și eficientizare, pentru a cărui implementare au fost realizate investiții de peste 8,8miliarde euro în ultimii opt ani.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri