Coca-Cola si Sanofi Aventis lanseaza bautura frumusetii

Marile companii Coca-Cola si Sanofi Aventis vor lansa, impreuna, o noua bautura, destinata in principal femeilor.

Detalii in acest sens sunt dezvaluite de site-ul francez rue89.com, care a obtinut un document intern la care au lucrat responsabilii celor doua firme.

Potrivit acestuia, Coca-Cola si Sanofi Aventis vor lansa o “bautura a frumusetii”, numita Oenobiol.

Aceasta denumire reprezinta deja o marca Sanofi.

Laboratoarele Oenobiol au fost cumparate acum trei ani de grupul Sanofi Aventis, iar marca este cunoscuta, mai ales in Franta, pentru produsele sale din categoria suplimentelor alimentare.

Compozitia noii bauturi Oenobiol va include apa minerala naturala, sucuri de fructe si ingrediente active.

Coca-Cola va produce, Sanofi va comercializa

The Coca-Cola Company va realiza dezvoltarea produsului si va produce noua bautura, iar Sanofi se va ocupa de comercializare. Oenobiol va fi pus in vanzare initial in Franta, iar ulterior si in alte tari. Printre potentialele sale destinatii sunt amintite Spania, Belgia si Italia.

Publicul tinta pentru “Bautura frumusetii” ar urma sa fie femeile intre 25 si 45 de ani, domiciliate in mediul urban si active profesional.

Inceperea vanzarilor este planificata la inceputul anului 2013. Pretul de vanzare, pentru o sticla de 330 de mililitri, va fi intre 2 si 3 euro.

"Ceea ce facem bine astazi, nu va mai fi suficient maine"

Informatia privind lansarea noii bauturi a fost confirmata, pentru Green Report, de compania Coca-Cola Romania. "Companiile Sanofi si Coca-Cola au semnat un parteneriat pentru dezvoltarea si distributia unei game de bauturi, sub brandul Oenobiol Beautific, cu focus asupra frumusetii. Acesta este un proiect pilot, implementat in acest moment intr-un numar limitat de farmacii din Franta", au precizat reprezentantii Coca-Cola Romania.

Un prim indiciu in acest sens fusese oferit, inca de acum sase luni, de directorul fabricii de imbuteliere Coca-Cola Hellenic de la Ploiesti: "Ceea ce facem bine astazi, nu va mai fi suficient maine. Si din cauza concurentei, si din cauza consumatorilor din ce in ce mai pretentiosi. Deja pregatim un nou produs, care va fi lansat in vara anului 2013”, a declarat directorul Radu Boitos.

Noul produs se va adauga bauturilor nealcoolice deja existente – Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Cappy, ceaiurilor Nestea, cafelei Illy, bauturilor sport si energizante din gamele Powerade si Burn, precum si apelor minerale Dorna si Poiana Negri.

Mihai Diac

Comentariile tale pot fi postate aici

Citeste si:

Copacii Coca-Cola, reperele succesului in actiunile de CSR

Coca-Cola servita de roboti

Genzyme – premiata pentru design ecologic
 

spot_img

Ultimele știri