Pentru Carrefour România, categoria produselor bio cunoaște un trend pozitiv în ultimii ani și, având în vedere și extinderea pe formatul supermarket, retailerul estimează o dublare a cifrei de afaceri pentru produsele bio până la finalul lui 2014.
Categoria produselor bio cunoaște un trend pozitiv în ultimii ani. Comparând primul semestru al anului 2014 versus 2013, s-a înregistrat o creștere a vânzărilor de aproximativ 30%. Putem spune astfel că parteneriatul cu Asociația Bio România a contribuit în mod pozitiv la aceste rezultate”, a declarat Andreea Mihai, director marketing Carrefour România.
Produsele Asociației Bio România sunt disponibile în toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din țară și într-o selecție de supermarketuri, unde gamă de produse este însă mai redusă. Din gama bio, retailerul comerializează produse ca biscuiți, covrigei, grisine, diverse sortimente de semințe, faină (de grâu, de secară, integrală), zahăr și miere ecologice, dulceață, sirop, fructe, ulei, înghețată dar și brânzeturi (telemea, urda, cașcaval).
De la 30 de sortimente pe care le-am listat la începutul colaborării noastre cu Carrefour, ne apropiem de 100 de sortimente astăzi. Din păcate nu avem carne ecologică românească”, a spus Marian Cioceanu, președintele Bio România.
Produsele Bio România sunt listate din 30 octombrie 2013 în toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din țară urmând să fie disponibile în cât mai multe magazine de tip market.
Bucureștiul bate provincia la vânzări
Pe lângă produsele comercializate sub umbrela Asociației Bio România, gama bio include majoritar produse din România, însă și din țări precum Austria, Franța sau Germania, potrivit Andreei Mihai.
Andreea Mihai, director marketing Carrefour România
Comportamentul de consum din ultima perioadă arată o orientare către produsele naturale și o preocupare evidentă pentru un stil de viață sănătos. Deși această tendință se remarcă la nivel național, vânzările de produse bio sunt superioare în București față de orașele din provincie”, a subliniat Andreea Mihai.
Retailerul francez susține producătorii români
Carrefour România susține producătorii autohtoni, mai ales că produsele naturale sunt din ce în ce mai căutate de consumatori, preocupați din ce în ce mai mult de un stil de viață sănătos. Printre produsele bio de pe rafturile hipermarketului se află și magiunul de Topoloveni.
Consumatorii noștri cauta în mod activ și își doresc să găsească în magazinele Carrefour produse de origine românească. Astfel încât, continuând eforturile de a susține producătorii autohtoni, comercializam în magazinele noastre magiunul de Topoloveni , cu al cărui furnizor, Sonimpex Topoloveni, avem o relație deosebit de bună”, a punctat Andreea Mihai.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Afla mai mult
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
functionality_storage
11 months
personalization_storage
11 months
security_storage
11 months
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Aceste cookie-uri vă asigură o experienţă îmbunătăţită şi mult mai uşoară, deoarece au funcţionalităţi precum stocarea preferinţelor dvs. în legătură cu ce informaţii doriţi să primiţi.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.