Campanie educationala Samsung – Trends of Tomorrow

Samsung Electronics Romania da startul urmatoarei etape in cadrul campaniei educationale „Trends of Tomorrow”, adresata tinerilor din clasele terminale de liceu. In cadrul acestei etape, tinerii vor avea ocazia de a lucra sub indrumarea unor nume sonore din cele 6 domenii ale concursului – Comunicare & Mass-media, Marketing & Retail, Juridic & Stiinte politice, IT & Inginerie, Arta & Cultura, Medicina & Stiinte ale naturii.

Concursul de proiecte este un demers menit sa incurajeze liceenii sa isi aleaga cariera potrivita personalitatii lor. Pentru a obtine performante si a fi competitivi pe termen lung, tinerii trebuie,in primul rand, sa isi cunoasca punctele tari pentru a-si contura strategia in business cat si in cariera.

Profesori de top

Astfel, participantii pasionati de IT & Tehnologie vor putea afla care sunt cele mai noi trenduri direct de la un specialist in domeniu – Victor Maghiari, Technology General Business Leader, Oracle Romania, iar cei cu inclinatii artistice vor afla cum isi pot transforma pasiunea intr-o cariera de succes de la Florin Grozea, membru al formatiei Hi Q.

Cei care au ales domeniul Comunicare & Mass-media o vor avea ca mentor pe Mihaela Nicola, CEO The Group. Cu o expertiza de peste 20 de ani in domeniu, Mihaela Nicola ii va consilia pe tinerii interesati de lumea comunicarii.

Cei care isi doresc o cariera in Marketing & Retail, vor beneficia de sprijinul Mihaelei Stanoiu, Marketing Manager Samsung Romania, in timp ce elevii care au ales sa urmeze o cariera in domeniul Juridic se vor bucura, pe perioada dezvoltarii proiectului, de sprijinul avocatului Remus Borza, Managing Partner Borza & Asociatii.

In medicina, precizia si responsabilitatea sunt esentiale pentru a reusi. De aceea pentru a construi un plan de cariera realist, echipele interesate de acest domeniu vor beneficia de sfaturile specialistilor MedLife.

„Avem sprijinul unor oameni valorosi in cadrul campaniei „Trends of Tomorrow”, specialisti de seama in domeniile pe care le reprezinta. Pentru ca ne aflam intr-o era in care totul evolueaza cu viteza luminii, orice sfat sau recomandare din partea unor profesionisti adevarati este binevenita, mai ales ca tinerii sunt asaltati de informatii din toate partile si devine din ce in ce mai greu sa selecteze informatiile cu adevarat valoroase pentru ei. Suntem nerabdatori sa vedem ce idei si planuri au participantii pentru viitorul lor si cum ii vor ajuta mentorii sa faca primii pasi pentru a-si contura o cariera de succes” a declarat Mihaela Stanoiu, marketing manager Samsung Romania.

Gabriel Botezatu

spot_img

Ultimele știri