AmCham Romania incurajeaza companiile membre si nu numai sa participe la a patra editie a raportului Green Business Index (GBI) un proiect unic in Romania care permite companiilor sa isi evalueze responsabilitatea fata de mediul inconjurator, a declarat Anca Harasim, Director Executiv al Camerei de Comert Americana in Romania (AmCham Romania)
Dincolo de recunoasterea pe care acest raport o confera companiilor care se disting printr-un comportament responsabil fata de mediu, GBI este un important instrument de educare a membrilor comunitatii de afaceri din Romania in domeniul protectiei mediului”, a spus Anca Harasim.
Proiectul Green Business Index este singurul instrument gratuit de evaluare a responsabilitatii fata de mediu a companiilor din Romania si se bazeaza pe indicatori de performanta de mediu recunoscuti la nivel international (ISO 14031, ISO 26000 si ISO 16001).
Anca Harasim, Director Executiv al AmCham Romania
Adoptarea de catre companii a unui comportament responsabil fata de mediu si recunoasterea publica prin intermediul instrumentelor de tip Green Business Index reprezinta un model de implicare pentru angajati, iar determinarea unui comportament responsabil la nivelul fiecarui individ este cel mai important obiectiv”, a adaugat Directorul Executiv al AmCham Romania.
Printre beneficiile obtinute de companiile inscrise se numara cresterea valorii de piata prin fidelizarea clientilor, recunoasterea publica a eforturilor depuse de companii pentru protectia mediului, generarea de dialog intre autoritati, companii si presa, consolidarea brandului.
De asemenea cu ajutorul evaluarii gratuite se obtine o crestere a gradului de conformitate a noilor cerinte legislative de mediu si imbunatatirea performantei de mediu.
Se prelungesc inscrierile in Green Business Index, editia 2013
Asociatia Green Revolution anunta prelungirea perioadei de inscrieri in Green Business Index (GBI), singurul instrument gratuit de evaluare a responsabilitatii de mediu in companiile din Romania, pana in 31 august 2013.
La solicitarea companiilor care doresc sa participe la GBI editia 2013, perioada de inscriere si completare a chestionarelor se prelungeste pana in 31 august 2013. Companiile se pot inscrie gratuit, accesand website-ul oficial al proiectului, www.gbindex.ro, si completand online setul de sapte chestionare care vizeaza domeniile de interes pentru evaluarea responsabilitatii de mediu.
Raluca Fiser, presedinte Green Revolution
Ne-am decis sa prelungim perioada de inscriere si completare a chestionarelor, in urma cererilor venite din partea companiilor. Acest lucru nu poate decat sa ne bucure pentru ca demonstreaza preocuparea companiilor pentru dezvoltarea sustenabila si protectia mediului si ca acestia au inteles ca preocuparile pentru protectia mediului sunt singura cale pentru a construi afaceri profitabile. Barometrul GBI va oferi suport si anul acesta companiilor care doresc sa isi monitorizeze initiativele si eforturile depuse in domeniul protectiei mediului”, a declarat Raluca Fiser, presedinte Green Revolution.
Datele furnizate vor fi analizate de catre o echipa de experti independenti de mediu, in luna septembrie 2013. In urma analizei, va rezulta clasamentul companiilor responsabile fata de mediu din Romania.
Rezultatele vor fi anuntate in luna octombrie, in cadrul Galei Green Business Index 2013, cel mai important eveniment national pentru recunoasterea meritelor companiilor in protectia mediului si vor fi publicate in Raportul Green Business Index.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Afla mai mult
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
functionality_storage
11 months
personalization_storage
11 months
security_storage
11 months
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Aceste cookie-uri vă asigură o experienţă îmbunătăţită şi mult mai uşoară, deoarece au funcţionalităţi precum stocarea preferinţelor dvs. în legătură cu ce informaţii doriţi să primiţi.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.