Orange a creat, in acest an, Orange Educational Program, un program dedicat studentilor de la Academia de Studii Economice din Bucuresti (ASE). Programul, in care au fost implicati peste 900 de studenti de la ASE, s-a desfasurat in perioada aprilie-mai 2012, se arata intr-un comunicat al companiei. Studentii au participat la sesiuni stiintifice, prezentari sustinute de expertii Orange si la programe de internship.
Orange a intentionat, prin acest proiect, sa le ofere sansa studentilor de a observa cum sunt aplicate cunostintele teoretice pe care le primesc in cadrul facultatii, in situatii practice de business, dar si de a castiga experienta in domeniul pe care si l-au ales.
Workshop-uri pentru construirea unui brand personal
„Este necesar sa stii cum iti alegi o cariera si cum poti deveni competitiv pe piata fortei de munca. La fel de important este si ca tinerii care vor sa isi construiasca o cariera sa isi aleaga mediul potrivit, in acord cu valorile lor personale, si sa aiba disponibilitatea, rabdarea si dorinta sa invete”, a explicat Alexandru Popa, Learning Consultant, in cadrul Orange.
Studentii au participat la workshopuri care sustin construirea unui brand personal, organizate in Orange Concept Store. Temele dezbatute intaresc deprinderi aflate in sfera inteligentei emotionale si sustin directii de dezvoltare ale unui profil de succes.
“Planificarea din timp a primilor pasi ai carierei este importanta pentru un traseu de succes. De aceea, prin acest program ne dorim sa facem legatura intre mediul academic si cel de afaceri si, astfel, sa le oferim studentilor o perspectiva cat mai realista asupra a ceea ce pot aplica in mediul de afaceri din ceea ce au invatat pe parcursul studiilor. Totodata, studentii au avut ocazia sa -si valideze optiunile profesionale participand la activitatile din anumite departamente si in domenii de activitate cat mai diverse”, a declarat Andreea Patrascu, coordonatorul proiectului si Training & Organisational Development Manager, in cadrul Orange Romania.
Cinci programe de mediu, derulate de Orange Romania
Operatorul de telefonie mobila Orange Romania deruleaza in prezent, in tara noastra, peste cinci campanii care vizeaza reducerea la minimum a impactului pe care activitatea companiei l-ar putea avea asupra mediului, a declarat recent, pentru Green Report, Amalia Fodor, manager CSR Orange.
Astfel, printre cele mai importante campanii de mediu, initiate de subsidiara locala a grupului francez, se numara factura electronica, recilarea telefoanelor in sistem buy-back, eticheta ecologica, parteneriate de filantropie, actiuni de ecologizare, precum si programe de mediu dedicate angajatilor companiei.
Investitii de peste 2 miliarde euro
Orange, lider de piata in Romania, cu peste 10 milioane de clienti, este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 221 de milioane de clienti pe cinci continente.
De la lansarea operatiunilor pe piata romaneasca, in 1997, investitiile grupului francez au depasit doua miliarde de euro. In prezent, operatorul are peste 2.500 de salariati in Romania, unde a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 937 milioane euro, in scadere cu 3,6%.
Foto: realitatea.net