Orange aniverseaza 10 ani de la intrarea brandului in Romania, prilej cu care sarbatoreste si programul intern de voluntariat „tu pentru comunitate” prin care acorda o zi libera pe an angajatilor care doresc sa se implice in actiuni de voluntariat, potrivit unui comunicat al operatorului de telefonie.
Astfel, angajatii companiei franceze au la dispozitie o gama variata de actiuni prin care pot contribui la dezvoltarea comunitatii, de la implicarea in proiecte culturale sau de mediu, pana la asistenta sociala pentru categorii defavorizate.
“Pentru a simplifica procesul de inscriere si accesul la informatii, Orange a creat pentru angajati o aplicatie dedicata in care acestia gasesc doua categorii de proiecte la care se pot inscrie: cele sustinute de companie si cele organizate exclusiv de ONG-uri. In plus, angajatii pot nominaliza proiecte despre care au auzit si in care doresc sa se implice alaturi de colegi” se arata in comunicat.
Lista actiunilor de implicare sociala ramane deschisa. Astfel, chiar si ONG-urile pot veni cu propriile propuneri de actiuni pe care Orange sa le promoveze in cadrul companiei. ONG-urile interesate sa participe la programul „tu pentru comunitate” operatorului un e-mail cu informatiile de baza ale programului pe care il desfasoara: descriere, perioada de desfasurare, localitatea, numar limita de voluntari, perioada de inscriere si datele de contact.
“Aceasta initiativa face parte din strategia de responsabilitate sociala a companiei si incurajeaza voluntariatul ca element principal al sustinerii comunitatii, in plus fata de implicare financiara sau prin produse si servicii”, au mai spus reprezentantii Orange.
Cinci programe de mediu
Operatorul de telefonie mobila Orange Romania deruleaza in prezent peste cinci campanii care vizeaza reducerea la minim a impactului pe care activitatea companiei l-ar putea avea asupra mediului, a declarat recent pentru Green Report Amalia Fodor, manager CSR Orange.
Astfel, printre cele mai importante campanii de mediu initiate de subsidiara locala a grupului francez se numara factura electronica, recilarea telefoanelor in sistem buy-back, eticheta ecologica, parteneriate de filantropie, actiuni de ecologizare, precum si programe de mediu dedicate angajatilor companiei.
Orange, lider de piata in Romania, cu peste 10 milioane de clienti, este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 221 de milioane de clienti pe cinci continente.
De la lansarea operatiunilor pe piata romaneasca, in 1997, investitiile grupului francez au depasit doua miliarde de euro.
In prezent, operatorul are peste 2.500 de salariati in Romania, unde a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 937 milioane euro, in scadere cu 3,6%.