Echipa din China a castigat finala internationala a competitiei pentru studenti Henkel Innovation Challenge 2012.
Cei doi campioni sunt Cheung Hoi Fai si Sun Yi, de la Universitatea de Stiinta si Tehnologie din Hong Kong.
Etapa finala a concursului s-a desfasurat acum cateva zile in Polonia, la Varsovia.
Henkel Innovation Challenge are ca scop stimularea creativitatii studentillor, care sunt invitati sa conceapa solutii si produse destinate anului 2030.
Produsul castigator, denumit „Loctite Watts”, converteste caldura reziduala in energie utilizabila, atunci cand produsul este aplicat intre componentele unui dispozitiv electronic special. Multumita dezvoltarii nanotehnologiei, in 2030 produsul ar putea recicla cu usurinta energia utilizata.
Aflata la editia a 5-a, competitia internationala Henkel Innovation Challenge a adus alaturi proiectele celor mai bune echipe de studenti din 23 de tari din Europa, din regiunea Asia-Pacific si, pentru prima data, si din Statele Unite ale Americii si Mexic. Echipa castigatoare din fiecare tara a fost apoi invitata la Varsovia, pentru a-si prezenta conceptul de produs al anului 2030 in marea finala internationala.
Romania a fost reprezentata la Varsovia de echipa “Topnotchers”, formata din Alina Mereuta si Smaranda Ardelean, studente in anul II la masterul Marketing strategic, din cadrul Facultatii de Marketing, Academia de Studii Economice Bucuresti.
“Henkel Innovation Challenge a reprezentat pentru noi o oportunitate excelenta de dezvoltare si invatare, atat profesionala, cat si personala. Claudia Dragoescu-Nicolescu, mentorul nostru din partea Henkel Romania, ne-a sprijinit pe parcursul intregii competitii cu sfaturi si informatii pe care cu siguranta le vom folosi cu succes si in carierele noastre viitoare. In final, simtim ca am castigat foarte mult prin participare: prieteni, experienta multiculturala, abilitati si cunostinte noi”, au declarat reprezentantele Romaniei.
“Timp de 2 zile pline, echipele de studenti din cele peste 20 de tari, care s-au calificat in marea finala internationala, si-au prezentat conceptele de produs pentru viitor, au raspuns intrebarilor mentorilor Henkel, iar unele echipe au ramas sa lucreze pana tarziu in noapte la prezentari”, declara Franca Cristofoletto, Employer Branding Manager si coordonatorul proiectului. Potrivit acestuia, “evenimentul a meritat intr-adevar toate eforturile: am fost impresionati de creativitatea, profesionalismul si spiritul de echipa de care au dat dovada toti studentii”.
Castigatorii competitiei vor primi un bilet de calatorie “In jurul lumii” si vouchere de calatorie in valoare de cate 1000 de euro. Echipele care au ocupat locurile 2 si 3, respectiv Croatia si Franta, au castigat de asemenea vouchere de calatorie. In plus, Henkel va invita cele mai bune trei echipe – China, Croatia si Franta – la sediul din Dusseldorf, unde se vor intalni personal cu CEO-ul Henkel, Kasper Rorsted.
Henkel Innovation Challenge este o competitie internationala anuala adresata studentilor pasionati de business si inovatie, aflata la a 5-a editie si care se desfasoara in prezent in 23 tari din Europa, America si regiunea Asia-Pacific. La nivel international, aceasta competitie a fost premiata cu "Global HR Excellence Award" in anul 2007.
Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: Detergenti si Produse pentru ingrijirea locuintei, Cosmetice/ Produse de toaleta si Adezivi Tehnologii. Compania Henkel, fondata in anul 1876, este recunoscuta prin marci cum ar fi Persil, Schwarzkopf si Loctite.
Citeste si: