Priusul de la Toyota a fost cel mai bine vanduta masina in luna mai in Japonia, au anuntat reprezentantii companiei care au explicat cererea de masini cu emisii scazute prin implementare stimulentelor financiare guvernamentale, informeaza Reuters.
Competitia masinilor eco este tot mai acerba in Japonia, avand in vedere ca Priusul ocupa acest loc dupa ce modelul Insight de la Honda a fost primul hibrid care a tinut capul de afis, lucru care s-a intamplat in luna aprilie.
“Cred ca reducerile de taxe si stimulentele financiare au ajutat la performanta vanzarilor”, a declarat Akihiko Otsuka, inginer sef al noului model Prius. A treia generatie de Priusuri a intrat pe piata pe 18 mai, avand un pret cu 3.000 de dolari mai mic decat cel al modelului anterior. Peste 80.000 de comenzi s-au facut pentru ultimul model de hibrid de la Toyota.
“Popularitatea masinilor hibride cu siguranta va creste inrucat preturile au scazut la un nivel convnenabil”, a declarat Kazutaka Oshima, CEO al Rakuten Investment Management.
Toyota a vandut 10.915 Priusuri in mai, fiind urmata la vanzari de Honda cu modelul Fit care a vandut 8.859 de masini. Modelul Insight s-a aflat pe locul al treilea cu 8.183 de exemplare.