Ultimul weekend al campaniei "Ai colectat, ai castigat!"

In acest sfarsit de saptamna au loc ultimele actiuni la punctele de colectare selectiva in cadrul campaniei nationale de informare, educare si responsabilizare cu privire la colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje "Ai colectat, ai castigat!".

Toti llocuitorii din cele 26 de locatii in care se desfasoara campaniasunt asteptati cu minimum 10 deseuri de ambalaje la containerele de colectare selectiva amplasate in orasul lor. Acestia pot castiga un premiu eco pe loc si primesc sansa de a intra in tombola pentru Marele Premiu, un autoturism

Extragerea si anuntarea castigatorului Marelui Premiu va avea loc luni, 10 septembrie.

Campania se desfasoara in Alexandria, Arad, Baia Mare, Bacau, Brasov, Craiova, Cluj, Constanta, Deva, Focsani, Iasi, Medias, Ploiesti, Roman, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slobozia, Targu Jiu, Targu Mures, Tulcea, Zalau, inclusiv Bucuresti -sectorul 1, sectorul 2, sectorul 3, sectorul 6.

Campania a  fost initiata de Eco-Rom, cea mai importanta organizatie de preluare a responsabilitatii privind indeplinirea obiectivelor de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje.

Organizatia a fost infiintata la sfarsitul anului 2003 de un grup de companii care activeaza in Romania si care au luat initiativa implementarii sistemului ”Der Grüne Punkt” – Punctul Verde, in tara noasta.

Membrii fondatori sunt: Argus, Ball Packaging Europe, Chipita Romania, Coca-Cola HBC Romania, Heineken, Mars Romania, Munplast, PepsiCo, Romaqua Group Borsec, Tetra Pak, Unilever, Titan, carora s-au alaturat in anul 2011 Bergenbier, Tymbark si Ursus.

Foto: energyonline.ro

Cosmin Zaharia

spot_img

Ultimele știri