Scrisorile sau coletele ar putea fi distribuite in Centrul Vechi al Bucurestiului cu masini sau scutere electrice de unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de curierat rapid din Romania, FAN Courier.
Masinile electrice pe care compania ar intentiona sa le cumpere sunt Kangoo Z.E. de la Renault, potrivit reprezentantilor companiei, insa o astfel de achizitie ar fi posibila cand va exista infrastructura necesara.
“2013, primul pas spre curierul perfect eco”
Impreuna cu actionarii companiei, am vizitat recent Targul international anual dedicat firmelor de curierat, POST-EXPO, si avem in vedere, pentru 2013, achizitionarea a unu sau doua scutere ori masini electrice pentru distributia expeditiilor in Centrul Istoric al Capitalei. 2013 ar putea deveni astfel, pentru compania noastra, primul pas spre curierul perfect eco”, a declarat, pentru Green Report, Nadir Balasel, Deputy Manager, FAN Courier.
Companie integral autohtona, FAN Courier, infiintata in 1998, detine 1.600 de vehicule, are peste 2.500 de colaboratori si este un sustinator al consumului rational de carburanti si al reducerii emisiilor poluante.
Parcul auto, dotat cu motoare Euro 5
„Noua tendinta in domeniul transporturilor, care ia in calcul protectia mediului inconjurator, a intrat deja in atentia managementului companiei. Pentru a ne optimiza consumul, am decis sa investim in masini noi, echipate cu motoare Euro 4 si Euro 5, conform standardelor interne si internationale. Iar pe masura ce achizitionam vehicule noi, scoatem din functiune masinile cu consum mare sau care depaseau normele de poluare. Permanenta innoire a parcului auto este una dintre prioritatile constante ale companiei noastre”, a explicat Nadir Balasel.
Practicile sustenabile cresc profitul
Autovehiculele companiei de curierat rapid au capacitati diferite, de la vehicule de mici dimensiuni pana la masini de mare capacitate, sunt in numar de 1.500, iar marcile pentru care compania a optat sa lucreze sunt Volkswagen, Ford sau MAN. Pentru FAN Courier, politica de transport sustenabil se traduce in asigurarea unor vehicule care respecta standardele interne si internationale, prezinta siguranta rutiera si au un consum de carburant mic.
„Respectarea acestei politici se vede cel mai bine in evolutia afacerilor FAN Courier, iar principalul obiectiv al nostru a fost atins prin cresterea calitatii serviciilor oferite, ceea ce a dus la cresterea cifrei de afaceri, cu 10%”, sustine Nadir Balasel.