DPD și R-CREATE anunță prima soluție integrată de ambalaje returnabile din piața românească

DPD și R-CREATE oferă magazinelor online prima soluție integrată de ambalaje returnabile din piața românească, care răspunde nevoii consumatorilor responsabili oferind o experiență de vânzare din care să rezulte mai puține deșeuri.

În plus, au loc importante optimizări pe parte operațională, eliminându-se nevoia de depozitare pentru cartoanele voluminoase și scurtând timpii de ambalare.

„Colaborarea cu DPD în sensul oferirii primului serviciu integrat de ambalare reutilizabilă marchează implementarea acestei soluții la o nouă scară: acum orice magazin online din România care vinde produse de dimensiuni standard poate beneficia de soluția de ambalaj returnabil printr-un simplu click. Serviciul R-CREATE încorporează feedbackul mai multor teste pe care le-am rulat pe parcursul ultimului an, referitor la caracteristicile fizice dorite pentru un ambalaj de tranzit și experiența colaboratorilor noștri din Europa din domeniul ambalajului reutilizabil. Însă cea mai importantă caracteristică a serviciului cu care venim pe piață este fluxul automat de retur cu DPD, care asigură întoarcerea ambalajului în facilitățile de livrare ale magazinului online, gata pentru încă o folosire”, a declarat Linda Vasilescu, co-fondator R-CREATE.

Ca mecanism, soluția este de tip packaging as a service: necesarul de ambalaje este livrat la depozit și facturarea se face doar pentru cele consumate. Serviciul este disponibil în rețeaua națională DPD: ambalajele se returnează pe loc după livrarea coletului, urmând a fi întoarse pentru o nouă folosire. Sunt disponible ambalaje de tipul cutie, mapă sau pungă, iar în funcție de tipul de ambalaj, acesta se poate folosi între 100 și 500 de cicluri logistice.

„Utilizarea ambalajelor regenerabile este un pas firesc pentru noi. Strategia DPDgroup prevede ca, până în anul 2025, grupul nostru să devină lider global în sustenabilitate. Suntem preocupați deci, în cea mai mare măsură, să găsim mereu cele mai bune soluții astfel încât să contribuim, după puterile noastre, la o planetă cât mai curată. Cu toții avem aceeași adresă, Planeta Pământ”, a declarat Elena Andrei, Business Development & Marketing Manager la DPD.

spot_img

Ultimele știri