Wal-Mart, cea mai mare companie din domeniul comertului cu amanuntul la nivel mondial, a anuntat ca intentioneaza sa isi mareasca procentul de energie solara folosita in unitatile sale pe parcursul urmatoarelor 18 luni, informeaza Environmental Leader.
BP Solar va instala panouri solare pe acoperisurile a 10 din cele 20 de magazine si centre de distributie din California si are in vedere si alte locatii detinute de Wall-Mart. Compania va intra intr-un parteneriat prin care va plati o rata catre BP Solar, ce va produce, instala, detine si mentine sistemele. In cazul in care Wall-Mart ar trebui sa plateasca pentru panouri, costurile s-ar ridica la 2 milioane de dolari.
S-a estimat ca proiectele solare ale lantului Wall-Mart vor genera suficienta electricitate pentru a alimenta 2.600 de gospodarii. Panourile solare vor economisi 22.500 de tone de emisii de CO2 pe an, adica echivalentul cantitatii generate de 4.000 de masini.
Recent, Wall-Mart a anuntat ca va elimina toate deseurile pe care le produce de obicei prin reducerea, reciclarea sau refolosirea tuturor materialelor care intra in cele 4.100 de magazine din America pana in 2025. La inceputul lunii, compania si-a marit cantitatea de energie solara folosita in unitatile sale pana la un procent de 20-30% din necesarul de electricitate.
Foto: www.brainfleas.com