Unilever, compania cu zero deșeuri generate în Europa

Unilever a anunțat că a devenit o companie cu zero deșeuri generate în Europa. Acest lucru înseamnă că, în plus față de facilitățile de producție, niciun rest produs de Unilever sau de propriile operațiuni logistice, centre de distribuție, birouri, nu ajunge la depozitele de deșeuri, în Europa.

Unilever a comunicat în ianuarie 2015 ambiția de a deveni o companie cu zero resturi trimise la depozitele de deșeuri. Operațiunile la nivel european sunt primele care îndeplinesc acest nou obiectiv prin care 63 de centre Unilever trimit în prezent zero resturi la depozitele de deșeuri.

Ne dorim, în acest caz, să vedem o mișcare la nivelul întregii industrii. În luna iunie a acestui an am încheiat parteneriate cu mai multe companii care împărtășesc aceeași viziune, cu experți și parteneri cheie pentru a genera interes pentru această problemă socială și de mediu. Lumea se concentrează pe obiectivele globale ale ONU – un set ambițios de obiective care urmărește să pună capăt sărăciei extreme, să combată inegalitatea și schimbările climatice până în 2030 – astfel că este timpul să inițiem cu toții cât mai multe acțiuni privind eliminarea deșeurilor”, a declarat Pier Luigi Sigismondi, directorul operațiunilor de aprovizionare al Unilever.

Scopul Unilever este de a deveni până la sfârșitului anului o companie cu zero deșeuri produse la nivel global și, de asemenea, de a continua eforturile pentru dezvoltarea lanțului său valoric.

Citește și:

WWF și Unilever, parteneriat pentru lupta împotriva despăduririlor

Premieră mondială: Unilever nu mai aruncă niciun deșeu la groapa de gunoi

Unilever: Zero deșeuri, înregistrate la fabrica din Ploiești

spot_img

Ultimele știri