Strategia si masurile de responsabilitate sociala ale companiei multinationale Cadbury vor fi de acum inainte disponibile pe un nou site, DearCadbury.com. Prin programul extins Movul devine verde, compania se angajeaza sa-si reduca emisiile de carbon cu 50% pana in 2020, informeaza Environmental Leader.
Pe site-ul internet figureaza in primul rand raportul campaniei Cadbury de responsabilitate sociala pe 2007/08. Potrivit acestui raport, compania a redus pana in prezent emisiile de carbon cu aproape 4% si va atinge 10% in 2010.
Cadbury mai raporteaza ca si obiectivul de a reduce consumul de apa cu 10% pana in 2007 a fost atins la timp.
“Dearcadbury.com vrea sa fie un instrument de comunicare care sa contribuie la dezbaterile publice despre etica aprovizionarii, consumul responsabil si protectia mediului”, a declarat Alex Cole, directorul pe afaceri globale de la Cadbury.
Anul trecut, Cadbury a semnat schema de etichetare pilot a Trustului Britanic de Carbon, angajandu-se astfel sa urmareasca emisiile pe tot parcursul lantului sau de aprovizionare.