Sony isi educa consumatorii

Sony a dezvaluit angajamentul pentru mediu pe termen lung al companiei, alaturandu-se altor 11 companii internationale la Summitul Salvatorii Climei din Tokyo, care isi propune sa contureze diferite initiative verzi, informeaza Environmental Leader.

Organizatiile au semnat Declaratia de la Tokyo, care are ca scop stoparea incalzirii globale si mobilizarea schimbarii in industrie la nivel mondial.

Sony s-a angajat sa promoveze un mod de viata cu nivel scazut de carbon pentru consumatori si sa faca transparenta amprenta de CO2 a companiei prin promovarea activitatilor de reducere a gazelor cu efect de sera. Inititiva companiei "Produs, Proces, Planeta" are ca scop evidentierea masurilor luate de Sony pentru reducerea impactului asupra mediului a produselor din procesul de fabricare si prin folosirea de catre consumatori.

"Acest moment este primul in care Sony se adreseaza direct consumatorilor pe mai multe canale in vederea mobilizarii comunicarii informatiilor referitoare la problemele de mediu. Acest lucru va ajuta in final consumatorul sa ia decizia corecta cand vine vorba de contributia proprie la sustenabilitate prin achizitionarea produselor durabile", a declarat Serge Foucher, vicepresedinte executiv Sony Europa.

Aproximativ 66% din vanzarile Sony sunt electronice, iar eficienta energetica a acestor produse joaca un rol crucial in reducerea amprentei de carbon a consumatorului. Sony investeste in cercetare si dezvoltare pentru imbunatatirea continua a performantelor de mediu ale produselor si pentru minimizarea impactului.

Compania sustine ca a redus consumul de electricitate a televizoarelor LCD si isi doreste reduceri mai mari prin dezvoltarea panourilor TV OLED. Sony a mai anuntat ca va creste folosirea de energie regenerabila in cadrul companiei pana in 2010 si ca volumul energiei regenerabile va fi de patru ori mai mare decat in prezent la nivel mondial.

Compania sustine ca este cea mai mare firma care achizitioneaza energie regenerabila din Japonia si ca planuieste sa economiseasca energie echivalenta cu 30.000 tone de CO2 in Europa pana in 2010.

Prin apartenenta la Programul Salvatorii Planetei lansat in 2006, Sony a promis reducerea cu 7% a emisiilor de gaze cu efect de sera pe care le genereaza pana in 2010, in comparatie cu nivelurile din 2000.

spot_img

Ultimele știri