Suzana Csizsek, PR Raiffeisen Bank, considera ca Green Business Index le ofera companiilor oportunitatea de a-si pune intrebari in legatura cu impactul lor asupra mediului si ca va reusi sa le motiveze sa obtina rezultate si mai bune.
„In afara de o radiografie a propriilor rezultate, GBI le ofera companiilor si posibilitatea de a se informa, de a gasi idei de la alte firme inscrise, pentru ca informatiile acestea sunt disparate si este mai complicat sa le centralizezi. Asa, citind raspunsurile la intrebarile din chestionar, iti poti face o imagine mai reala”, a declarat Suzana Csizsek.
Ministerul Mediului a lansat, in parteneriat cu Asociatia Green Revolution, Green Business Index, topul celor mai verzi companii romanesti.
“In Romania sunt foarte multe ONG-uri foarte active, care fara niciun ajutor de la stat rezolva foarte multe probleme care sunt de multe ori in responsabilitatea autoritatilor. Avem un parteneriat cu doua ONG-uri, prin care vom realiza un top anual al celor mai responsabile companii fata de mediu. Companiile se pot inscrie pana la 10 mai, pe baza unor criterii bine stabilite, iar clasamentul va fi facut public la inceputul lunii iunie”, a declarat Laszlo Borbely, ministrul Mediului si Padurilor.
“Parteneriatul cu Ministerul Mediului reprezinta un sprijin deosebit de important in realizarea proiectului Green Business Index. Speram ca anul acesta sa avem un numar important de companii inscrise in Green Business Index si speram sa ne ridicam la asteptarile Ministerului Mediului dar si al companiilor romanesti”, a declarat, la randul sau, Raluca Fiser, presedintele Asociatiei Green Revolution.
Participarea la Green Business Index se poate realiza prin inscrierea gratuita pe site-ul www.gbindex.ro. Termenul de limita de inscriere si completare a formularului este de 10 mai 2010. Rezultatele GBI vor fi prezentate in cadrul Galei Green Business Index care va avea loc in luna iunie, in Bucuresti.