Retelele sociale, promovare gratuita pentru ONG-uri

Retelele sociale pot fi o unealta de promovare eficienta si cu costuri minime pentru campaniile sociale si ecologice ale ONG-urilor si companiilor, daca acestea reusesc sa isi alature influentatorii potriviti care activeaza in aceste medii, a declarat Bobby Voicu, Blogging Consultant, FTW Media, in cadrul Green Conference.

Unul dintre cele mai importante lucruri intr-o campanie desfasurata in social media este identificarea retelelor sociale potrivite pentru campanie, in functie de publicul lor tinta, a explicat Bobby Voicu.

Influentatorii, acei lideri de opinie activi si credibili pe bloguri, forumuri, grupuri de discutie sau comunitati precum Facebook trebuie alesi in functie de asemanarea publicului lor tinta cu cel al respectivei campanii. Astfel, eficienta comunicarii va creste si mesajul va produce ecouri.

„Trebuie sa intelegi influentatorii inainte de a vorbi cu ei, pentru ca ajunge mesajul tau la o mie si nu raspunde nici unul. Dar daca gasesti zece infleuntatori buni, atunci poti sa fii sigur ca iti vor raspunde”, a adaugat Bobby Voicu.

Un alt criteriu de alegere a influentatorilor potriviti este implicarea lor in viata sociala si culturala offline, potrivit consultantului FTW Media. El a adus in discutie si importanta grupurilor de discutii si a forumurilor, unde exista comunitati foarte mari si foarte active. Cu toate acestea, a adaugat Voicu, influentatorii nu se pot gasi pe retelele sociale. Cel mai bun mod de a intra in contact cu ei este prin recomandare deoarece, din cauza numarului mare de solicitari directe prin e-mail, acestia nu au timp sa evalueze fiecare propunere de colaborare.

Bobby Voicu, Cristian Manafu, Adrian Soare, Adrian Ciubotaru si Alexandru Negrea au discutat joi la Green Conference despre modul in care organizatiile pot folosi social media pentru cresterea vizibilitatii proiectelor lor.

La prima editie a Green Conference s-au dezbatut responsabilitatea companiilor fata de mediu si necesitatea integrarii acesteia in cultura corporativa si practica organizatiilor.

Text de Carmen Albisteanu

Foto: Anita Vizireanu/Green Report
 

spot_img

Ultimele știri