Trecerea la un iluminat mai eficient din punct de vedere energetic in Europa ar putea aduce economisiri de pana la 10 miliarde de euro in costurile energetice, echivalentul unei reduceri cu 25 milioane de tone a emisiilor de CO2, conform calculelor Philips, informeaza Agerpres.
Potrivit unui comunicat al companiei, Royal Philips Electronics se angajeaza sa asigure consumatorilor o gama completa de produse si sisteme de iluminat, dar si suport neconditionat pentru a-i ajuta sa treaca la solutii de iluminat mai eficiente din punct de vedere energetic, conforme cu noile reglementari adoptate de Uniunea Europeana, privind scoaterea de pe piata a produselor cu incandescenta incepand cu data de 1 septembrie in acest an, iar acest proces se asteapta sa aiba o contributie semnificativa in reducerea consumului de energie si a emisiilor de carbon.
Pentru a ajuta consumatorii sa aleaga tehnologii de iluminat eficiente energetic si in conformitate cu noua legislatie, Philips va incepe imediat sa desfasoare actiuni pentru a usura tranzitia clientilor sai de-a lungul intregului proces de inlocuire. Compania va creste productia diversificata de solutii de iluminat alternative pentru a satisface toate cerintele clientilor cu privire la un iluminat profesional performant – de la produse de iluminat general pentru crearea ambiantei utilizand solutii economice pe baza de LED-uri, pana la surse cu halogen si compact fluorescente (CFLi).
"Ca parte din angajamentul nostru de a fi compania de iluminat cea mai ecologica din lume, Philips va depune eforturi aditionale pentru a se asigura ca produsele oferite consumatorilor finali sunt in conformitate cu noile reglementari, inainte ca legislatia sa intre in vigoare. Noi putem livra astazi alternative eficiente pentru solutiile de iluminat cu incandescenta, anticipand legislatia viitoare", a afirmat Garrett Forde, director pentru activitati comerciale in Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Philips subliniaza ca industria de iluminat poate fi un excelent partener pentru mediul de afaceri si consumatorii tip institutii, de aceea propune solutii eficiente, moderne, care sa ajute la reducerea costurilor de exploatare si a emisiilor de carbon. Spre exemplu, o camera obisnuita de hotel poate economisi in jur de 10.000 euro anual si echivalentul a 42,5 kilograme de CO2 sau 22,25 copaci – prin simpla inlocuire a surselor de iluminat vechi cu sisteme noi, performante din punct de vedere energetic.
In acest sens, compania ofera clientilor sai un portofoliu larg de solutii de iluminat eficiente energetic, ce cuprinde lampi, corpuri de iluminat, aparataje electronice si sisteme de control – toate avand capacitatea de a reduce costurile operationale si emisiile CO2. Ca lider mondial in sectoarele sanatatii, produselor de lifestyle si solutiilor de iluminat, Philips integreaza tehnologia si designul pentru a oferi solutii complete, ce au la baza intelegerea consumatorului si promisiunea brandului, "sense and simplicity".
Avand sediul central in Olanda, Philips are aproximativ 133.000 de angajati in peste 60 de tari. Cu vanzari de 27 miliarde de euro in 2007, compania este lider pe pietele echipamentelor de ingrijire cardiaca, echipamentelor pentru pacientii in stare critica si aparatura medicala de ingrijire la domiciliu, solutii de iluminat eficiente energetic si aplicatii inovatoare in domeniul iluminatului, precum si pe pietele produselor de lifestyle pentru ingrijire personala si divertisment. De asemenea, Philips detine pozitia de lider pe piata televizoarelor cu ecran plat, produselor de barbierit electrice si de ingrijire corporala, produselor portabile de divertisment si ingrijire a sanatatii bucale.