CE a lansat votul online pentru noul logo al produselor bio

Comisia Europeana a lansat votul online privind noul logo comunitar pentru produse bio, prin intermediul caruia cetatenii europeni isi pot exprima optiunea in faza finala a concursului privind logo-ul pentru acest tip de produse, potrivit unui comunicat al CE, citat de Agerpres.

Site-ul web www.ec.europa.eu/organic-logo va gazdui votul online, cele trei logo-uri care au ajuns in faza finala urmand sa fie afisate pe acest website pana la 31 ianuarie. Noul logo are ca scop sporirea protectiei consumatorilor si promovarea agriculturii ecologice.

Spre deosebire de cel actual, noul logo va fi obligatoriu pentru toate produsele bio preambalate care provin din cele 27 de state membre si indeplinesc standardele de etichetare. Noul logo trebuie sa reprezinte Comunitatea atat in interiorul cat si in afara granitelor ei. Trebuie sa fie usor de retinut si de asociat cu UE si cu agricultura ecologica, fara a folosi cuvinte sau litere.

CE a apelat la studenti la arte si design din Europa, lansand un concurs privind logo-ul comunitar pentru produse bio, care s-a desfasurat in perioada aprilie-iunie 2009. Un numar de 3.

de viitori designeri si-au prezentat propunerile inovatoare. Un juriu compus din specialisti renumiti pe plan international a selectat cele trei logo-uri care au intrat in faza finala a concursului.

spot_img

Ultimele știri