Britanicii sunt motivati de pret, nu de eficienta energetica

Consumatorii britanici inca se gandesc la pretul electronicelor pe care le cumpara, si nu la eficienta energetica, potrivit unui sondaj comandat de producatorul de tehnologie eficienta energetica Energenie, informeaza Reuters.

Doar 16% dintre clientii intervievati au spus ca eficienta energetica le influenteaza deciziile de cumparare, in timp ce 60% au declarat ca pretul este principalul factor de decizie, arata sondajul realizat de firma de consultanta Vanson Bourne.

La nivelul familiilor, 73% dintre acestea spun ca fac suficient pentru a fi considerate prietenoase cu mediul si majoritatea au sustinut ca au aparate eficiente energetic acasa. Dintre acestea, 81% au declarat ca au becuri eficiente energetic, dar mult mai putine au adoptat alte masuri verzi precum izolatia peretilor sau achizitionarea de masini de spalat eficiente energetic.

“Folosirea becurilor eco este un inceput foarte bun, dar este o modalitate pasiva de a reduce consumul de energie din locuinta. Acest lucru dovedeste ca masurile eco trebuie sa fie simple si usoare pentru a fi adoptate de oameni”, a explicat Alan J. Tadd, director la Energenie.

Sondajul a mai aratat ca 43% dintre respondenti nu inchid aparatele electrice, iar o cincime dintre barbati au recunoscut ca sunt prea lenesi sa faca asta.
 

 

 

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri