98% dintre produsele de pe piata americana sunt etichetate drept ecologice si tot atatea mint cumparatorii in legatura cu adevaratul lor impact asupra mediului, arata The Ecologist.
Natural. Nontoxic. Biodegradabil. Este posibil ca producatorii sa acopere o multitudine de pacate ecologice cu un cuvant atent ales. Si multi fac aceasta greseala, a descoperit recent comitetul pentru greenwashing al Camerei Reprezentantilor SUA.
Un studiu efectuat recent de comitetul pentru greenwashing al Camerei Reprezentantilor SUA si intitulat Seven Sins of Greenwashing (“Cele sapte pacate al greenwashing-ului”) arata ca 98% dintre cele 2.219 de produse testate in SUA si Canada au comis cel putin un pacat ecologic si numai 25 de produse sunt intr-adevar 100% prietenoase cu mediul.
Numarul produselor “verzi” din fiecare magazin a crescut cu aproximativ 79% din 2007 incoace. Publicitatea verde este aproape de doua ori mai raspandita in SUA in 2009 fata de anul 2007.
Foto: greenbusinesstimes.com