Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile a desfasurat, in luna octom brie, programul „Fiecare deseu la locul sau”, o campanie de educare si informa re cu privire la sortarea deseurilor in functie de materialul din care sunt fabricate. Cercetarea sociologica intreprinsa de IMAS inaintea demararii campaniei MMDD a relevat faptul ca romanii nu sunt deloc preocupati de o colectare selectiva a deseurilor. Cu toate acestea, sau tocmai din acest motiv, pentru campania care incearca sa-i motiveze inte lectual pe cetateni au fost alocate aproxi mativ 500.000 de euro, fonduri Phare.
Desfasurata intre 27 septembrie si 15octombrie, campania a fost adresata unui public-tinta trisegmentat, alcatuit din femei cu varsta intre 25 si 59 de ani, barbati intre 30 si 55 de ani si adoles centi. Pentru a facilita o transmitere pertinen ta a mesajului ecologic pentru publicul adolescent, MMDD a organizat evenimente speciale, la care a participat si Marius Moga. Ministrul mediului Attila Korodi s-a declarat increzator in succesul programului, mentionand totusi, intr-o nota de realism: „Nu e simplu deloc, dar asa cum altii au reusit, in timp, vom reusi si noi”.