Luand drept exemplu modele de succes implementate la nivel international, WWF (World Wide Fund for Nature) a lansat conceptul de Corporate Club, o platforma de cooperare intre WWF si acele companii care considera responsabilitatea fata de mediu o parte importanta a misiunii lor.
Platforma Corporate Club a fost lansata pe 25 noiembrie, in cadrul unui eveniment organizat la Hotel Hilton. Lafarge Romania, Ogilvy Group Romania, Tetra Pak Romania, Vodafone Romania, WNS GS Romania, Green Report si Romania Green Building Council sunt cei 7 membri fondatori ai clubului.
Avand in vedere impactul considerabil pe care sectorul de afaceri il are asupra mediului, WWF lucreaza in stransa colaborare cu diferite companii, cu scopul de a identifica si dezvolta idei menite sa asigure atat o dezvoltare economica durabila, cat si protejarea si conservarea patrimoniului natural.
Corporate Club isi propune sa sustina activitatile de conservare ale WWF, sa aduca la aceeasi masa reprezentanti ai companiilor care sunt lider in domeniul lor de activitate, sa nominalizeze si sa puna in discutie principalele probleme legate de impactul sectorului de afaceri asupra mediului si, nu in ultimul rand, sa identifice solutii benefice atat pentru natura, cat si pentru afaceri.
Membrii Corporate Club au posibilitatea de a cunoaste experientele si succesele altor tari in ceea ce priveste responsabilitatea fata de mediu, de a interactiona cu specialisti WWF si de a afla cum pot avea un impact cat mai redus asupra mediului.