Fermierii români se pot înscrie la primul program de tip Executive MBA

Programul Master în Business of Agriculture (MBAg) este primul de acest fel destinat fermierilor români și își propune să transforme fermele din România în afaceri profitabile și sustenabile. Înscrierile au loc până pe 2 august.

Foto: Unsplash

MBAg, susținut de Raiffeisen Bank, va debuta cu o grupă de 30 de fermieri selectați din sudul și sud-estul României, care, timp de 6 luni, vor participa gratuit la cursuri.

Curricula academică a programului de tip master-class va adresa patru nevoi specifice de business – agricultura, management și financiar, vânzări și trading și tehnologie, informații care vor fi completate de sesiuni de networking, schimburi de experiență în ferme performante, vizite în cadrul centrelor de cercetare și reuniuni cu asociațiile din industrie. În plus, fermierii care vor fi cel mai bine clasați în cadrul programului de absolvire vor putea accesa o serie de beneficii utile fermelor pe care le reprezintă.

Programul vă începe în luna septembrie la Slobozia, iar înscrierile în program au loc până pe 2 august, aici.

Participanții trebuie să aibă sub de 40 de ani, dețin o fermă sau lucrează în cadrul unei ferme între 800 – 2000 ha, au minim 3 ani experiență în agribusiness și au ferma sau locuința în sud – sud-estul României (județele Brăila, Călărași, Constanța, Tulcea, Galați, Ialomița, Teleorman, Ilfov, Buzău, Dâmbovița, Giurgiu, plus București).

„Avem toată încrederea că prin intermediul MBAg fermierii noștri vor avea ocazia să își completeze cunoștințele tehnice, să își dezvolte noi abilitați și să obțină răspunsuri pentru multe din problemele cu care se confruntă. Ne bucurăm să fim alături de partenerii noștri în acest proiect educațional și așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem studenții și să le împărtășim din  cunoștințele pe care fiecare dintre noi le-a pregătit special pentru ședințele de curs, să trecem împreună prin studii de caz ancorate în realitate și să vizităm ferme care au făcut trecerea la revoluția digitală”, a declarat Raluca Nicolescu, director aria IMM la Raiffeisen Bank.

„Ferma de astăzi înseamnă mult mai mult decât exploatarea unor culturi agricole. Credem că prin accesul fermierilor români la informație de business de calitate contribuim atât la creșterea performanței sectorului agricol, cât și la creșterea calității hranei noastre, produsă sustenabil de fermieri profitabili”, a declarat Laurențiu Asimionesei, reprezentantul companiei AMAZAG.

Programul MBAg este realizat la inițiativa companiilor Syngenta România, Raiffeisen Bank România, Cargill Agricultura, Agrii România, we agri și AMAZAG, în parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București.

spot_img

Ultimele știri