Compania Electrolux a fost premiata de Organizatia Natiunilor Unite (ONU) pentru proiectul “Vac from the Sea”. Premiul a fost acordat de ONU in colaborare cu Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), fiind oferit in cadrul unei ceremonii in Istanbul, Turcia, pe 21 octombrie.
Premiul de anul acesta a fost acordat companiei Electrolux pentru proiectul “Vac from the Sea”, care a avut drept scop cresterea gradului de constientizare cu privire la deficitul global de plastic reciclat. Chiar de la lansare, in iunie 2010, proiectul a primit numeroase distinctii importante.
“Vac from the Sea” a castigat, de asemenea, la categoria „Comunicare Corporativa”, precum si premiul special Efes Group.
“Noi suntem de parere ca valorile unei companii trebuie demonstrate prin actiuni. Dezvoltarea produsului, munca sustenabila si comunicarea – toate acestea trebuie integrate. <Vac from the Sea> este un proiect pe termen lung care explica contextul strategic mai larg din spatele muncii noastre de crestere a utilizarii materialelor reciclate. Viziunea Electrolux este de a produce aspiratoare fabricate in proportie de 100% din material reciclat, desi acest lucru nu este inca posibil din cauza deficitului de plastic reciclat de buna calitate. Acest proiect ne ofera o platforma pentru cresterea responsabilitatii fata de gestionarea precara a resurselor de plastic ale planetei, dar si referitor la modul in care deseurile din plastic ne distrug oceanele”, a declarat Cecilia Nord, VP Environmental and Sustainability Affairs, Electrolux.
IPRA coopereaza cu Organizatia Natiunilor Unite pentru a incuraja campaniile de relatii publice care au un obiectiv social. In fiecare an, ONU selecteaza si premiaza una dintre campaniile nominalizate la IPRA Golden Award care vizeaza chestiuni sociale de interes pentru Natiunile Unite.
”Este o adevarata onoare sa primim aceasta recunoastere din partea Natiunilor Unite. Dar cea mai mare multumire este aceea ca <Vac from the Sea> si-a atins obiectivul propus, de a creste gradul de constientizare in ceea ce priveste deficitul de plastic reciclat, importanta reciclarii, dar si luarea unor decizii de cumparare constiente. Niciunul dintre aceaste beneficii nu ar fi fost posibil fara implicarea si dedicarea de care au dat dovada organizatiile si voluntarii cu care am colaborat in acest proiect. Aceasta recunoastere apartine la fel de mult si lor”, a declarat Julia Emmerich, Communications Manager Europe, Electrolux PR Studio.
„Relatiile construite cu organizatiile de protectie marina ne-au oferit numeroase informatii despre plastic si modul in care acesta afecteaza ecosistemul marin. Stiati ca in fiecare an sunt produse 260 de milioane de tone de plastic, dar doar 5% din acest total este reciclat? Sau ca cea mai mare parte din cantitatea de plastic gasita in Pacific are culoarea alba sau albastra, din cauza faptului ca pestii mananca bucatile de plastic rosii, crezand ca sunt de fapt, mancare? Cu “Vac from the Sea” putem ajuta la cresterea gradului de constientizare referitor la motivul pentru care trebuie sa avem grija de plasticul deja existent, a declarat Niklas Melin, Product Marketing Manager Small Appliances, Electrolux.
Citeste si: Masina de spalat Time Manager de la Electrolux, pentru rufe mai curate si un mediu la fel
Cuptorul de paine Electrolux, brutarul tau personal