Produsele participante la campanie sunt Glade, Pronto si Raid, iar fiecare dintre aceste produse va purta, in perioada 15 ianuare -15 aprilie, eticheta speciala a campaniei. Cumparandu-le, consumatorii participa la reimpadurirea zonelor defrisate.
SC Johnson a lansat campania "Impreuna pentru un mediu mai verde", campania care marcheaza 15 ani de prezenta pe piata locala. Romania a pierdut, in ultimii 20 de ani, zeci de mii de hectare de padure, din cauze naturale, dar si ca urmare a actiunii umane, a expansiunilor agricole si urbane. Mediul este afectat atat pe termen scurt, prin cresterea semnificativa a riscului de inundatii, cat si pe termen lung, defrisarile masive afectand negativ evolutia climei. Desfasurata in perioada 15 ianuarie – 15 aprilie 2009, campania „Impreuna pentru un mediu mai verde“ ofera consumatorilor de produse SC Johnson ocazia de a contribui la reimpadurirea zonelor puternic afectate de inundatii. Cu banii adunati pe durata campaniei, SC Johnson va planta, in luna aprilie, sarbatorita pe plan international drept "luna padurii", 25.000 de copaci in doua dintre zonele cu cel mai mare deficit de vegetatie forestiera: Calarasi, judetul cu cele mai multe defrisari din tara, si Maramures, judet puternic afectat de inundatiile din perioada august – septembrie 2008.
"Responsabilitatea sociala este perceputa de SC Johnson ca un proces complex care se exinde dincolo de produsele pe care le comercializeaza. SC Johnson si-a redus consumul de combustibil inca de acum 10 ani si ajuta comunitatile in care activeaza pentru a le crea conditii de trai mai bune in ceea ce priveste mediul inconjurator", a declarat Lucian Lazarovici, Trade Strategy & Marketing Manager SC Johnson Romania. In linie cu politica internationala de responsabilitate sociala, SC Johnson Romania se implica in activitati in beneficiul comunitatii. Cu ocazia aniversarii a 10 ani SC Johnson in Romania, compania a donat 1.000 lei pentru fiecare produs, pentru 1 milion de produse vandute pe parcursul lunii iulie 2004. Fondurile astfel obtinute, 30.000 USD, au fost folosite pentru cumpararea de carti care au fost donate bibliotecilor scolare din toata tara. La nivel global, SC Johnson este una dintre cele mai mari companii multinationale care produc si comercializeaza produse de intretinere a locuintei.
Compania are peste 12.000 de angajati in intreaga lume, iar vanzarile au ajuns la peste 7,5 miliarde de dolari in 2007, in peste 70 de tari. Printre marcile SC Johnson se numara Glade, Oust, Pronto, Duck Anitra, Mr. Muscle, Raid, Baygon, Autan, OFF! si Stira e Ammira.