Companiile pot castiga investind in natura

In unele state, mai mult de jumatate dintre directorii marilor companii considera pierderile suferite de biodiversitate drept o piedica in calea dezvoltarii economice, se arata intr-un studiu realizat de PricewaterhouseCoopers (PwC), citat de BBC.

Aproape jumatate dintre consumatorii europeni si americani spun ca nu ar mai cumpara produse de la companiile care nu tin cont de fenomenele care afecteaza biodiversitatea.

“O mai buna estimare a impactului companiilor asupra biodiversitatii, atat cel pozitiv, cat si cel negativ, este esentiala pentru a determina transformarea investitiilor si a operatiunilor. Liderii de afaceri inteligenti realizeaza ca integritatea biodiversitatii […] poate genera economii substantiale si venituri noi, dar si o reputatie mai buna”, a declarat Joshua Bishop, de la Uniunea Internationala pentru Conservarea Naturii.

Un studiu recent realizat de Ipsos arata ca in tarile in care biodiversitatea este amenintata grav, nivelul de constientizare este foarte mare. Aceasta este situatia Braziliei, unde 90% dintre participantii la sondaj s-au declarat ingrijorati de soarta biodiversitatii.

Studiul PwC a aratat ca peste 50% dintre oamenii de afaceri din America Latina vad in declinul biodiversitatii o provocare economica, in timp ce procentul scade la 20% in Europa de Vest si la 15% in Marea Britanie.

Foto: guardianrmis.com

spot_img

Ultimele știri