Ciuperca nucleara Greenpeace a luat argintul la Londra

Saatchi & Saatchi Romania a castigat argintul la categoria Outdoor pentru Campania "Greenpeace Bomb" la Festivalul International de publicitate de la Londra. Campania a fost conceputa pentru a raspunde necesitatii Greenpeace de a avea o campanie outdoor, cu un mesaj puternic impotriva defrisarilor si s-a lansat odata cu infiintarea Agentiei Nationale a Ariilor Protejate (ANAP).

Saatchi&Saatchi considera ca defrisarea necontrolata este o catastrofa, iar mesajul campaniei este unul complementar cu cel al proiectului international, Saatchi Blue, care urmareste sa transforme Saatchi&Saatchi intr-o companie activa vizavi de respectul mediului inconjurator.

Posterul Greenpeace Bomb- Opriti catastrofa (Stop the Catastrophe)- este de mare impact vizual:iImaginea reprezinta un copac care urmeaza a fi retezat si care are forma norului pe care il degaja o bomba nucleara, supranumit ciuperca nucleara.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei Greenpeace Bomb este formata din Nick Heine (Creative Director), Jorg Riommi (Copywriter) si Daniela Nedelschi (Art Director), in colaborare cu studiourile Carioca.

Premiile internationale la Londra sunt o recunoastere a lucrarilor creative de exceptie in domeniul domeniile advertising, design si digital media. Prima editie a avut loc in 1986 si a intrunit 2.600 de propuneri, din 37 de tari. Anul trecut, 17.660 de propuneri au ajuns la LIA, din 81 de tari.

Mai multe detalii, pe site-ul LIA Awards.

 

spot_img

Ultimele știri