Cetatenii responsabili au castigat 50 de biciclete la concursul Eco-Rom

Cei mai norocosi participanti la concursul “Tu ce deseuri de ambalaje ai generat azi?”, organizat de Eco-Rom Ambalaje, au castigat cele 50 de biciclete puse la bataie de companie.

Castigatorii bicicletelor au fost desemnati ieri prin tragere la sorti, dintre cei peste 17.000 de participanti care s-au inscris in mai putin de o luna.

“M-am inscris din curiozitate si pentru ca as vrea sa merg la facultate cu bicicleta! Imi sunt familiare cele trei containere colorate, stiu ca acolo trebuie sa fie aruncate ambalajele, dupa ce le folosim. Mi-a placut ideea campaniei – nu stiam, de exemplu, ca dozele de aluminiu si cutiile de conserve se pot recicla si la noi, in Romania. Si nu stiam multe tipuri de ambalaje care – am aflat acum – se arunca tot separat, in acele containere. Nu consider ca este simplu, mai ales la inceput, dar cred ca este necesar”, a declarat Amalia Alexe, din Tulcea, unul dintre castigatori.

Concursul a fost organizat in cadrul campaniei “Colecteaza selectiv! Deseurile de ambalaje se recicleaza!”, organizata de Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a marcii „Punctul Verde” in Romania. Lista detaliata a castigatorilor este afisata pe site-ul campaniei: www.colecteazaselectiv.ro.

Interes crescut pentru colectarea selectiva

Campania de informare s-a desfasurat in perioada 8 septembrie – 3 octombrie si a adunat, potrivit organizatorilor, un numar neasteptat de mare de participanti, dovedind interesul crescut al populatiei pentru sistemul de colectare selectiva a deseurilor.

„Rezultatele campaniei sunt extrem de incurajatoare: putem afirma ca, la nivelul anului 2010, romanii sunt receptivi la mesajele de colectare selectiva. Vor sa stie cum se face colectarea, ce anume se colecteaza selectiv si ce nu, cer puncte de colectare in apropierea locuintei – lucruri pe care le-am aflat, in cadrul campaniei, atat din accesarile pe site, cat si din discutiile de pe teren, cu oamenii”, a declarat Lorita Constantinescu, Director Relatii Publice si Comunicare, Eco-Rom Ambalaje.

In decurs de aproape o luna, site-ul campaniei a fost inregistrat peste 40.000 de vizite si aproximativ 8.000 de raspunsuri la Quiz-urile on-line despre colectarea selectiva.

In cadrul campaniei, in Bucuresti si in alte 16 localitati au fost distribuite peste 100.000 de materiale informative (ghiduri despre colectarea selectiva si pliantul campaniei), 20.000 de seturi de saci in culorile colectarii selective, inscriptionati corespunzator, precum si 1.500 de pixuri realizate 100% din PET-uri reciclate.

Raluca Petrescu

 

spot_img

Ultimele știri