Compania Internationala The Body Shop a fost votata de consumatorii din Marea Britanie cel mai verde brand datorita principiilor sale ecologice. Magazinele Body Shop din Romania se aliniaza standardelor internationale ale companiei, iar reamenajarea lor a costat 350.000 lei.
"La inceputul lui 2008 am introdus sticlele 100% PCR (post consumer recyclate) in timp ce toate sticlele noastre din PET contin, in prezent, minimum 30% material reciclabil, urmand ca, in urmatoarele 12 luni, sa ajunga la 100%", a de clarat, pentru "Green Report", Alina Florea, Marketing si PR The Body Shop.
De asemenea, din august, va fi introdusa in lantul de magazine o noua geanta "Bag for Life", confectionata din bumbac organic. Geanta va avea un design proaspat, ce comunica valorile The Body Shop: "Green is not colour – it’s a state of mind" (Verdele nu este o culoare – este o stare de spirit), spunea Florea. Un procent din incasarile obtinute din vanzarea gentilor va merge catre fundatia Children on the Edge. Tot din luna august vor fi introduse pungile din hartie 100% reciclabila si biodegradabila, printate cu cerneluri solubile in apa, mult mai prietenoase cu mediul inconjura tor.
Body Shop achizitioneaza ingrediente naturale de peste 20 de ani prin progra mul Community Trade, prin care producatorii din tarile marginalizate primesc un pret corect pentru munca lor. Peste 1.000 de produse
contin ingre diente aprovizionate prin acest program. Cateva exemple sunt: untul de shea si untul de cacao din Ghana, mierea organica din Zambia, uleiul din soia si uleiul de babassu organic din Brazilia, uleiul de susan din Nicaragua. Pana in 2010, compania si-a propus ca 80% dintre produsele sale sa contina ingrediente cumparate prin Community Trade.