Fabrica de anvelope Continental din Timisoara a pornit productia unui nou tip de anvelopa, denumita Conti.eContact, destinata vehiculelor hibride si electrice. Potrivit companiei, la Timisoara este fabricata versiunea de 13 inchi a noii anvelope, ale carei margini nu se remarca doar prin caracteristicile unui design eficient, ci si prin optimizarea rezistentei la aer.
Conti.eContact, supereficienta pe carosabilul umed
Inginerii de la Continental au avut o noua abordare pentru anvelopa Conti.eContact, asigurandu-se ca acestea se comporta excelent in conditii de carosabil umed. Circumferinta mare a canelurilor si adancimea optimizata a benzii de rulare creeaza o anvelopa eficienta si durabila pentru piata vehiculelor electrice (VE)”, potrivit oficialilor companiei.
Logo-ul Blueco, inscriptionat pe marginea exterioara, marcheaza o serie de tehnologii inovatoare utilizate pentru fabricarea acestei anvelope, in conformitate cu cerintele specifice ale vehiculelor electrice. Noul concept contribuie substantial la scaderea rezistentei la rulare, iar un flanc mai flexibil al anvelopei asigura un consum scazut in curbe.
Premiul iF Product Design, acordat la Munchen
Pentru aceste anvelope inovatoare, destinate masinilor electrice si hibrid, Continental a castigat Premiului iF Product Design. Premiul va fi inmanat companiei Continental pe 22 februarie, in cadrul evenimentului iF Design Awards Night, de la Munchen, iar anvelopa va fi expusa in cadrul Expozitiei iF Design la CeBit (Centrul pentru birotica, tehnologia informatiei si telecomunicatii), care va avea loc la Hanovra, in perioada 5-9 martie 2013.
Designul inovator al profilului anvelopei, care nu are nevoie de caneluri laterale late, combina impresia de eficienta si rulare usoara cu expresia competenței tehnologice. Marginile anvelopei nu se remarca doar prin caracteristicile unui design eficient, dar si prin optimizarea rezistentei la aer. Etichetarea cauciucului are, la randul sau, rolul de a potenta acest efect, ramanand, in acelasi timp, perfect lizibila”, a declarat Peter Bogenschütz, seful departamentului de Design al anvelopelor din cadrul Centrului european de cercetare si dezvoltare a anvelopelor din Hanovra.