Afaceri responsabile la Zilele Biz

Pe piata locala, programele ecologiste au devenit vedetele actiunilor de CSR, initiativele companiilor in acest sens se dovedesc pe cat de numeroase, pe atat de diversificate. Astfel, unele companii aleg sa se implice in proiecte de reciclare sau reducere a consumului de resurse sau mizeaza pe voluntariat si isi scot angajati la actiuni de colectare selectiva a deseurilor sau plantari de copaci, in timp ce altele lanseaza ample programe de informare si educare cu privire la problemele de mediu.

Zilele Biz, cel mai important eveniment Business to Business (B2B) din Romania, care va avea loc in perioada 24-28 noiembrie, la Hotel Radisson SAS din Bucuresti, va dedica o zi intreaga responsabilitatii sociale corporatiste ca practica genuina de business.

In cadrul evenimentului Zilele Biz, problemele de mediu nu sunt aduse in discutie numai in ziua de CSR. Daca pe data de 27 noiembrie Dragos Bucurenci, Director general, Maimultverde sau Camelia Savoiu, Communication Manager, Lafarge Romania vor pune problema mediului din perspectiva responsabilitatii sociale corporatiste, la sectiunea de Real Estate, Steven Borncamp, CEO, Romanian Green Building Council (RoGBC) va incerca sa raspunda la intebarile "cum sa construiesti verde" si "ce beneficii pot aduce pe termen lung casele verzi".

Evaluat la aproape 30 milioane de euro in 2008, CSR este totusi un domeniu inca la inceput in Romania. La Zilele Biz, specialisti in marketing, comunicare si management vor prezenta acest nou trend, impactul si beneficiile pe care le ofera dar si studii de caz care compara nivelul de dezvoltare dintre piata locala si cea occidentala.

"La Zilele Biz, vom aborda responsabilitatea sociala corporatista ca strategie de business, nu doar de promovare, implicand promotorii din spatele acestui fenomen si generand discutii in jurul programelor sociale strategice si responsabile dezvoltate de compani" declara Marta Usurelu, redactor-sef revista Biz.

In prima parte a zilei, cele doua conferinte principale propun spre dezbatere teme ca: Etica in programele CSR, Branding corporatist prin CSR, Sisteme de evaluare si masurare a succesului proiectelor , Sectorul public si responsabilitatea sociala, Implicarea consumatorilor in programe de CSR si multe altele.

spot_img

Ultimele știri