29/01/08 Holcim – Holcim (Romania) si-a mentinut ritmul de crestere in 2007

Holcim (Romania) si-a mentinut ritmul de crestere in 2007

Bucuresti, 29 ianuarie 2008 – Holcim (Romania) a inregistrat in 2007 rezultate foarte bune in ceea ce priveste performanta operationala si financiara. Conform datelor preliminare, cifra de afaceri a companiei in 2007 a fost de aproximativ 990 milioane lei (circa 290 milioane euro), ceea ce reprezinta o crestere de 28% comparativ cu 2006, an in care compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 775 milioane lei (220 milioane euro).

„In 2007 am inregistrat un progres foarte bun in toate cele trei arii ale dezvoltarii durabile: cresterea economica, protectia mediului si responsabilitatea sociala datorita oamenilor nostri minunati. Am continuat si anul trecut sa oferim produse si servicii de calitate, iar cresterea productiei noastre de ciment din 2007 poate fi exprimata in 15.000 de case pentru familii din intreaga Romanie,” a declarat Markus Wirth, Director General al Holcim (Romania).

INVESTITII

In 2007, Holcim (Romania) a investit 123 milioane euro intr-o serie de proiecte privind modernizarea tehnologiei de productie, protectia mediului, dezvoltarea afacerii, sanatatea si securitatea in munca, proiecte sociale si de resurse umane.

Printre proiectele implementate in 2007 se numara si:

· continuarea modernizarii fabricii de ciment din Campulung;

· programe de dezvoltare personala si profesionala pentru angajati;

· Structo® – noul tip de ciment cu aplicatii multiple;

· lansarea statiei ecologice de betoane din Bucuresti – Pantelimon si a statiei de agregate din Gligoresti, jud. Cluj.

REALIZARI SI NOUTATI

Pentru a putea satisface si mai bine nevoile clientilor, in mai 2007, Holcim (Romania) a lansat noul tip de ciment Structo®. Acest produs este realizat in conformitate cu noile standarde in vigoare si poate fi utilizat in betoane armate si nearmate, pentru diferite elemente de constructie din lucrari civile si ingineresti.

In iulie 2007, Holcim (Romania) a lansat dispeceratul pentru preluarea centralizata a comenzilor de ciment, filer si lianti hidraulici speciali. Clientii companiei din toata tara pot comanda produsele Holcim (Romania) prin simpla apelare a numarului de telefon 0248 506 600 in retelele de telefonie fixa sau formand *CIMENT, adica *246368, apelabil numai din retelele mobile Vodafone si Orange.

Pentru a putea fi si mai aproape de clientii sai, compania a continuat si in 2007 sa-si extinda reteaua de statii de betoane si agregate. Astfel, in septembrie, a fost lansata in Bucuresti – Pantelimon cea de-a 16-a statie ecologica de betoane, ca urmare a unei investitii de 3 milioane euro.

Cea de-a cincea statie de agregate a Holcim (Romania) a fost lansata in noiembrie, investitia fiind de peste 3,5 milioane euro. Statia de agregate se afla in comuna Luna, satul Gligoresti, si deserveste judetele Cluj si Mures. Echipamentul de sortare, spalare si concasare este fix si are o capacitate de procesare balast de 230 tone / ora.

Modernizarea fabricii de ciment din Campulung, care a inceput la sfarsitul lui 2005, a continuat si in 2007 si urmeaza sa fie finalizata anul acesta.

RESPONSABILITATE SOCIALA

Anul trecut, Holcim (Romania) a sustinut prin diverse activitati (materiale informative, tabara speciala de pregatire, seminarii in universitatile din intreaga tara) cel de-al doilea ciclu al competitiei internationale Holcim Awards for Sustainable Constructions – www.holcimawards.org. Avand premii in valoare de 2 milioane USD, obiectivul competitiei Holcim Awards este de a motiva specialistii din domeniul arhitecturii si constructiilor in a gasi solutii pentru provocarile actuale ale societatii precum: managementul energiei, protectia mediului, folosirea resurselor regenerabile, protejarea valorilor culturale si asa mai departe. Data de inchidere a inregistrarii proiectelor in cadrul competitiei este 29 februarie 2008.

Pentru al saptelea an consecutiv, Holcim (Romania) a investit si in 2007 in programe de dezvoltare profesionala si personala a angajatilor sai. Programe complexe de leadership si management, abilitati de comunicare, prezentare si negociere, managementul timpului si prioritatilor, marketing, operare calculator, limbi straine, cursuri tehnice si de calificare sunt doar cateva dintre programele personalizate oferite de Holcim (Romania) angajatilor sai. Programele de training de anul trecut au totalizat 0,9 milioane euro.

Incepand cu anul scolar 2007-2008, Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului a inclus proiectul educational „Creeaza-ti mediul!” in programa nationala a obiectelor optionale pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial. Proiectul a fost initiat in 2004 de catre Holcim (Romania) si Fundatia Concept in colaborare cu Ministerul Educatiei. Una dintre cele mai importante componente ale proiectului a fost elaborarea a trei seturi de publicatii educationale, respectiv: Suportul educational pentru elevii din clasele III – VII, Ghidul metodologic pentru personalul didactic de la clasele III – VII si un Dictionar de termeni, ce poate fi folosit la toate clasele.

# # #

Holcim este unul dintre cei mai importanti furnizori de ciment si agregate (piatra, nisip si pietris), precum si betoane si asfalt, incluzand serviciile aferente. Grupul este prezent in peste 70 de tari, pe toate continentele, si are aproximativ 90.000 de angajati.

Holcim (Romania) S.A. detine in prezent 3 fabrici de ciment in Turda, Campulung si Alesd, 16 statii ecologice de betoane si 5 statii de agregate. Holcim (Romania) S.A. are in prezent aproximativ 1.300 angajati. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne vizitati la www.holcim.ro.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri