• Implicare sustinuta in programele de buy-back desfasurate de retaileri:
– in schimbul predarii unui televizor sau monitor vechi, consumatorii pot achizitiona un televizor LCD sau cu plasma LG la pret promotional (in retelele Domo si Altex)
– in schimbul predarii unui aparat audio vechi, consumatorii pot achizitiona un sistem audio video LG la pret promotional – (in magazinele Domo)
• LG sustine dezvoltarea durabila prin produse responsabile fata de mediu
Bucuresti, 8 aprilie 2009 – LG Electronics Romania, unul dintre liderii in domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice si al comunicatiilor mobile, anunta implicarea sustinuta in programe de reciclare ecologica a deseurilor de produse electronice, pe piata locala. LG sustine campania “Protejezi mediul si primesti 15% reducere!”, desfasurata de Altex Romania, si isi continua angajamentul fata de mediu prin implicarea in campania de buy-back desfasurata impreuna cu Domo Romania si Asociatia Ecotic in perioada 8 – 17 aprilie 2009.
In cadrul programelor de buy-back, consumatorii pot beneficia de o reducere de 15% la achizitia unui televizor LCD sau cu plasma LG, precum si a unui sistem audio-video LG, in schimbul predarii modelelor vechi, indiferent de marca: televizor cu tub catodic, LCD, plasma, monitor sau sistem audio vechi (inclusiv radio, radiocasetofon, magnetofon, casetofon, pick-up, etc).
“Implicarea in programele de reciclare ecologica a deseurilor electronice desfasurate de retaileri in colaborare cu asociatiile de profil se inscrie in angajamentul LG de a oferi consumatorilor produse care aduc un plus de valoare vietii. Prin acest angajament, dorim sa incurajam un mod de viata responsabil fata de mediu,” a afirmat dl. Roh Pan Ock, presedinte al LG Electronics Romania.
Campania “Protejezi mediul si primesti 15% reducere!” a inceput la data de 19 martie si se desfasoara pana pe 22 aprilie 2009 in magazinele Altex si Media Galaxy din intreaga tara. Modelele de televizoare LG care pot fi achizitionate includ seria de LCD LG3000, LG3050, LG4000 si modelele de plasma LG PG6910 si PG200.
Programul buy-back desfasurat impreuna cu Domo Romania si Asociatia Ecotic se desfasoara in perioada 8 – 17 aprilie 2009, in magazinele din intreaga tara. Modelele de televizoare LG care pot fi achizitionate includ seria de LCD LG3000, LG6000 si modelele de plasma LG PG100, PG3000 si PG6000. De asemenea, in cadrul programului buy-back Domo sunt incluse si sisteme audio video: modele de Home Cinema HT462DZ, HT903TH precum si micro-sisteme FA163 si FB163.
Electronicele inteligente asigura un consum redus de energie
Televizoarele utilizeaza o mare parte din energia consumata in locuinta. Inlocuirea modelelor vechi cu noi modele avand la baza tehnologii inovatoare asigura beneficii sporite pentru reducerea consumului de energie si o utilizare eficienta a resurselor.
LG se implica activ pe segmentul de televizoare LCD si pe cel de plasme investind atat in crearea de produse ecologice care reduc consumul de energie, dar si in informarea consumatorilor in ceea ce priveste beneficiile aduse de televizoarele LG si consolidarea relatiilor cu partenerii de retail.
La inceputul anului, LG a anuntat noul program global Life’s Good When it’s Green care urmareste dezvoltarea durabila prin produse cu un design ecologic si responsabile fata de mediu, reducerea materialelor cu grad ridicat de risc, reciclarea responsabila a electronicelor si sustinerea problemei schimbarii climatice la nivel global.
De asemenea, compania a dezvoltat o serie de tehnologii pentru gamele de televizoare, care asigura reducerea consumului energetic: astfel, functia Intelligent Senzor, disponibila la toata gama noua de televizoare LG, asigura controlul automat al luminozitatii si culorii afisate pe ecran, in functie de unghiul de vizualizare, economisind astfel energie.
„Dorim sa continuam astfel de initiative la nivel local, ca parte a abordarii noastre proactive la nivel global fata de problemele din mediul inconjurator, dar si fata de cele legate de energie,” a adaugat dl. Roh Pan Ock.
Compania LG este membru al Asociatiei globale LCD TV(LTA), o asociatie de trade marketing non profit care se axeaza pe stabilirea anumitor standarde pentru consumatori, dar si pentru mediu, promovand televizoarele LCD. De asemenea, ca membru fondator al Coalitiei pentru Ecranele cu Plasma (Plasma Display Coalition), compania este implicata in dezvoltarea acestei categorii de produse si considera ca televizoarele cu plasma reprezinta un segment important pe piata ecranelor plate. In acelasi timp, pentru a eficientiza productia plasmelor, compania a schimbat in anul 2008 vechile linii de productie cu cele bazate pe panouri solare, si a marit capacitatea noilor linii de productie mai eficiente.
# # #
Despre LG Electronics Romania
LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Cu o cifra de afaceri de 152 de milioane USD in anul 2008 si o crestere cu 20% fata de 2007, compania LG se axeaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila. Pentru informatii suplimentare va rugam accesati www.lge.ro.
Despre LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. (Korea Stock Exchange: 06657.KS) este lider mondial in furnizarea de produse inovatoare din domeniul electronicii, informatiilor si comunicatiilor. Compania are peste 82.000 de angajati in cele 114 de birouri, care includ 82 de filiale deschise in intreaga lume. Alcatuita din 5 mari divizii: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions si Mobile Communications, cu vanzari globale de peste 44 miliarde USD in 2007, LG Electronics este cel mai mare producator de terminale CDMA, aparate de aer conditionat, televizoare cu plasma, sisteme de stocare optica, DVD playere si sisteme home theater de pe piata mondiala. Pentru mai multe informatii, vizitati www.lge.com