20 de tipuri de paine, comercializate in Romania, au ZERO E-uri

Dintre cele 80 de tipuri de paine analizate de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor, in cadrul unui studiu, 25% contin zero E-uri,  15%,  1 singur E, iar 3 dintre ele contin 7 E-uri, se arata intr-un comunicat al asociatiei.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons  a realizat studiul pe etichetele  produselor de panificatie tip paine ce se regasesc pe piata din Romania.

In cadrul studiului au fost analizate 80 de tipuri de paine , achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii  Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor din supermarket-urile de pe teritoriul tarii, in perioada 01 -20 august 2013. De asemenea, din punctul de vedere al existentei pe etichetele produselor supuse studiului a informatiilor nutritionale 37, 5% nu  au specificate aceste informatii, iar valorile energetice (kcal/100 gr) variaza intre 210 si 273.4”, potrivit asociatiei.

Producatorii analizati in cadrul studiului sunt urmatorii: KARAMOLEGOS BAKERY ROMANIA, real, – Hypermarket Romania S.R..L., S.C. VEL PITAR S.A., S.C. TITAN S.A. , S.C. CARREFOUR ROMANIA S.A. , S.C. DOGROGEA GRUP S.A., S.C. VELROM S.R.L., S.C. Romania Hypermarche S.A., S.C. Lidl Discount S.R.L., S.C .GREWE S.R.L si  SMART FOOD SOLUTION”, se arata in comunicatul asociatiei.

Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania –  A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. –  International Consumer Research&Testing pentru  produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.

spot_img

Ultimele știri