Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor tip bomboane/dropsuri și drajeuri gumate ce se regăsesc pe piața din România, se arată într-un comunicat al asociației.
În cadrul studiului au fost analizate 14 de tipuri bomboane/dropsuri și drajeuri gumate, achiziționate în mod aleatoriu și anonim de către reprezentații Asociației Naționale pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul țării, în luna iulie 2013”, potrivit reprezentanților A.N.P.C.P.P.S.
Producătorii/Distribuitorii care au fost analizați în cadrul studiului sunt următorii :
Perfetti Van Melle / Elgeka-Ferfelis România S.A
Kraft Foods România S.A
Wrigley România S.R.L
Ca urmare a realizării acestui studiu a reieșit faptul că din punct de vedere al numărului de E-uri, din cele 14 de tipuri de produse analizate, se arată în același comunicat:
– 14.28 % au un număr de 9 E-uri;
– 14.28% au un număr de 8 E-uri;
– 28.57% au număr de 4 E-uri;
– 21.42 % au un număr de 5 E-uri;
– 7.14% au un număr de 1 E ;
– 7.14 % au un număr de 10 E-uri;
Numericul de E-uri variază între 1 și 10.