Bicicletele I’Velo au luat astazi cu asalt bulevardele Capitalei, intr-un tur organizat de Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti (ATMB), cu ocazia Targului de Turism de la Romexpo.
Cele 30 de biciclete au fost puse la dispozitie de Asociatia Green Revolution, pentru promovarea unui traseu pe care turistii care vor vizita Capitala il vor putea parcurge pe bicicleta incepand cu primavara urmatoare.
Biciclistii de ocazie, printre care si vedeta Dana Savuica, au profitat din plin de vremea frumoasa pedaland pe traseul Piata Presei, Parcul Herastrau, Arcul de Triumf si Piata Aviatorilor.
Aceasta a fost doar una dintre actiunile ATMB derulate in cadrul targului, actiuni ce vor deveni o obisnuinta atat pentru turistii care viziteaza Capitala, dar si pentru bucuresteni, dupa cum promit organizatorii.
”Cu ocazia Targului de Turism am lansat oficial Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti printr-o serie de evenimente. Am avut un Bucuresti cultural, artistic, in miscare, incercand sa acoperim toata aria de evenimente pe care le poate oferi Capitala”, a declarat Carmen Pavel, vicepresedinte al Asociatiei.
Reduceri si gratuitati prin Cardul de Bucuresti
Pentru cei care vor sa descopere potentialul turistic al Bucurestiului, ATMB va lansa, la inceputul lunii decembrie, Cardul ”de Bucuresti” prin care vor beneficia de un pachet de gratuitati si reduceri la cumparaturi, muzee, servicii de frumusete si restaurante.
Potrivit directorului executiv al ATMB, Adrian Cuvatov, Cardul de Bucuresti va fi destinat in special turistilor straini care calatoresc individual, oferindu-le posibilitatea sa foloseasca permisul si in mijloacele de transport.
Pretul cardului va fi cuprins intre 20 si 100 lei, in functie de pachetul de servicii oferit.
Tururi tematice pentru turisti
ATMB va promova tururi turistice in Bucuresti prin trei puncte de informare, ce vor fi deschise pana la sfarsitul acestui an, dar si pe Internet si prin intermediul agentiilor de turism.
Proiectul „Bucurestiul pe bicicleta” va promova Capitala in special in randul iubitorilor de miscare, conducand turistii in zonele in care exista piste de biciclete.
Pentru cei ademeniti de atractiile culinare, reprezentantii ATMB promit traseul „Festivalul restaurantelor”, in care turistii viziteaza si iau masa in diferite restaurante.
Pentru cei interesati de obiectivele istorice va exista traseul „Odiseea Bucurestiului comunist”, ce va cuprinde vizite ale celor mai reprezentative locuri si monumente ale vechiului regim, precum Piata Presei, zona Casei Poporului sau cartierul Berceni.
ATMB va demara si programul ”Sa ne cunoastem Capitala”, destinat in special tinerilor din provincie. Acestia vor avea ocazia sa petreaca un week-end in Bucuresti, cu plimbari si vizite ghidate in muzee si teatre.
Membrii fondatori ai Asociatiei sunt Primaria Municipiului Bucuresti, Camera de Comert si Industrie Bucuresti, Asociatia pentru Promovarea Obiectivelor Turistice, J’Info Tours, Fundatia Comuniunea Internationala Romana, Danco Pro Comunication si C&I Com Serv.