Studiu Unilever: 1 din 3 europeni ar fi dispuși să mănânce mai puțină carne. Cum va profita compania

O treime dintre europeni ar vrea să înlocuiască o parte din carnea pe care o consumă cu alternative mai sănătoase. Ceea ce îi împierdică este faptul că nu știu cum să gătească feluri de mâncare vegetariene gustoase. Iată concluzia unui studiu realizat recent de Unilever, care vrea să profite de această tendință.

unilever produse vegetariene

În urma cercetării, Unilever a descoperit că o treime dintre europeni încearcă să renunțe complet la a mânca produse din carne în anumite zile din săptămână, în încercarea de a avea o dietă alimentară mai sănătoasă. De asemenea, au aflat că aceștia încearcă să varieze meniul, reducând totodată consumul de carne pe toată durată săptămânii.

Unilever va introduce mai multe produse vegetariene în portofoliu

Pe baza concluziilor, Unilever s-a angajat să dezvolte un portofoliu de produse vegetariene în următorii ani. Până în 2017, acest portofoliu ar urma să cuprindă aproximativ 500 de produse certificate V-Label. V-Label este o marcă a Uniunii Vegetariene Europene, cu care Unilever a și semnat un parteneriat.

unilever produse vegetariene

Pablo Perversi, Vice Președinte Unilever Foods Europe, a explicat decizia companiei de a investi în alternative alimentare vegetariene:

Deși poate nu vor să elimine complet carnea din dieta lor curentă, mulți europeni sunt interesați să reducă cantitatea de carne consumată, indiferent că aceste modificări au la bază motive legate de sănătate, de etică, că este vorba despre alegeri care țin de mediul înconjurător sau toate cele de mai sus. Unilever este prima mare companie FMCG care încheie un parteneriat cu Uniunea Vegetariană Europeană (EVU) și oferă consumatorilor săi ceea ce își doresc: transparența și siguranța unei game de produse vegetariene, cu ajutorul cărora să se poată bucura de un meniu bogat în feluri de mâncare gustoase și fără carne.

Floris de Graad, purtătorul de cuvânt al Uniunii Vegetariene Europene, a felicitat inițiativa, subliniind că este pentru prima dată când o companie de mărimea Unilever își asumă un asemenea obiectiv.

În România, doar o parte dintre produsele vegetariene vor fi disponibile pe rafturile magazinelor. Asta pentru că Unilever este prezent la noi doar cu următoarele branduri din domeniul alimentar: Delikat, Knorr, Hellmann’s, Rama, Becel, Delma, Bertolli, Lipton și Algida.

spot_img

Ultimele știri