Începând din această săptămână, toate cele 33 de hipermarketuri Auchan din România vor include puncte de colectare a uleiului alimentar uzat de la clienți, pentru a fi reciclat și folosit în producția de biocombustibil.
Pentru a contribui la un viitor sustenabil, Auchan România, alături de partenerii săi, extinde programul de colectare a uleiului uzat în toate cele 33 hipermarketuri proprii din 18 județe. Pornit inițial în două hipermarketuri din București – Drumul Taberei și Crângași, programul pilot a înregistrat rezultate semnificative în ultimele patru luni, în magazine fiind colectați peste 150 de litri de ulei uzat.
Cum se poate colecta uleiul folosit în magazinele Auchan
Pentru a se alătura inițiativei de responsabilizare propusă de Auchan Romania și partenerii AQUA Carpatica, Floriol și Fairy, consumatorii trebuie să parcurgă următorii pași:
1. Să colecteze uleiul folosit, după răcire, într-un recipient transparent de plastic. Pentru ca procesul de reciclare să se poată derula într-un mod optim, este important ca uleiul să fie strecurat și neamestecat cu alte deșeuri. Recipientele din plastic vor fi, de asemenea, colectate pentru reciclare.
2. Să colecteze minim 0,5 litri de ulei uzat (sau multiplu de 0,5l) și să aducă recipientele în magazinele Auchan la Servicii Clienți.
3. În funcție de cantitatea predată, clienții vor fi răsplătiți de către partenerii Auchan, pentru nivelul de reponsabilitate de care dau dovadă, cu detergent de vase, apă plată sau ulei de floarea soarelui.
„Acest program vine ca o continuare firească a inițiativelor pe care le-am derulat de-a lungul anilor pentru protejarea mediului înconjurător și pentru promovarea unui stil de viață sănătos prin alimentație și sport. Împreună cu partenerii noștri AQUA Carpatica, Fairy și Floriol, ne dorim să încurajăm clienții să ne urmeze în număr cât mai mare în acest gest de responsabilitate socială și împreună să reușim să colectăm 10.000 de litri până la finalul anului 2020. Le mulțumim partenerilor implicați în acest proiect și îi asigurăm pe clienții noștri că vom veni în întâmpinarea lor și cu alte soluții pentru a-i sprijini în acțiunile lor de responsabilitate socială”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan România.