Telekom România oferă 50.000 euro pentru proiecte de CSR

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România

Telekom România anunță că oferă fonduri totale de până la 50.000 euro pentru proiecte destinate comunității ale căror teme sunt inspirate din protecția mediului, dezvoltare durabilă, stil de viață sănătos ori transport alternativ, se arată într-un  comunicat al companiei de telecomunicații.

Toate ONG-urile care au proiecte ce pot fi încadrate în cele 12 arii  indicate de companie le pot înscrie pe platforma www.teimplici.ro în perioada 22 octombrie – 12 noiembrie 2014.

Beneficiind de implicarea comunității, Telekom Romania a selectat din cadrul celor 6 teme principale listate pe www.teimplici.ro, cele mai importante 12 arii, ca nivel de interes, în care va investi fonduri pentru dezvoltarea de proiecte de responsabilitatea socială”, potrivit reprezentanților companiei.

Ariile de înscriere a proiectelor

  1. Educație sanitară preventivă
  2. Învață să fii voluntar
  3. Pregătire pentru viață
  4. Nutriție sănătoasă
  5. Sănătatea în mediul rural
  6. Stil de viață sănătos
  7. Dezvoltare durabilă
  8. Educația în domeniul mediului
  9. Inovație în domeniul educației
  10. Inovație în domeniul sănătății
  11. Transportul alternativ
  12. Protejarea copiilor, vârstnicilor și a victimelor violențelor

Printre criteriile de eligibilitate ale proiectelor se numără: capacitatea de a livra rezultate sustenabile și măsurabile; contribuția ONG-ului să fie de minimum 20% din valoarea întregului proiect; suma solicitată să fie de maximum 5.000 euro. Fiecare participant are dreptul să înscrie un singur proiect, în cadrul ariei în care consideră că are cea mai bună expertiză.

În perioada 14 noiembrie – 3 decembrie, proiectele înscrise vor putea fi votate public pe platforma teimplici.ro și vor fi evaluate simultan de către un juriu de specialitate. Votul publicului va reprezenta 50% din nota finală a fiecărui proiect.Proiectele câștigătoare vor fi anunțate pe data de 11 decembrie 2014, iar implementarea lor se va realiza în decursul anului 2015”, se arată în acelați comunicat.

teimplici.ro

Proiectul teimplici.ro a fost lansat în vara acestui an, românii fiind invitati să-și exprime părerea cu privire la cele mai importante direcții în care ar trebui să se investească în societatea din România. Au fost propuse pe platformă 6 teme principale, iar în urma celor peste 18.600 de voturi primite din partea publicului, acestea s-au clasat după cum urmează ca relevanță: Educație, Sănătate, Mediu, Inovație, Dezvoltare și Protecție socială.

În cadrul acestor teme, utilizatorii site-ului teimplici.ro au fost invitați să propună și arii specifice de intervenție, iar din cele peste 80 de arii menționate pe platformă, au fost selectate 12, în funcție de importanța acordată în urma voturilor și a interacțiunilor.

Despre Telekom România

Telekom Romania este un brand de telecomunicații nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicații fixe și mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

 

spot_img

Ultimele știri