Retailerul de fashion C&A a publicat raportul de sustenabilitate pentru anul 2018, potrivit căruia compania și-a redus amprenta globală de carbon cu 12% în 2018, datorită materiilor prime mai durabile.
În 2018, strategia globală a C&A privind materialele durabile – generată de surse mai sustenabile de bumbac si fibre celulozice – a evitat producerea a 116.000 tone de emisii de CO2 (mtCO2e), echivalente cu emisiile anuale de CO2 produse de peste 70.000 de autoturisme.
De asemenea, C&A a economisit un miliard de metri cubi de apă, echivalentul a 400.000 de piscine de dimensiuni olimpice.
În prezent, 71% din cantitatea de bumbac obținută este acum fie din bumbac organic, fie procurat ca Bumbac mai Bun, iar materialele reciclate joacă un rol din ce în ce mai mare. În Europa, C&A a vândut 95.000 de articole care conțin bumbac reciclat și peste 300.000 de articole conținând poliester reciclat.
„Jumătate din materiile prime folosite în colecțiile noastre sunt furnizate în mod mai sustenabil și putem vedea cu ușurință că acțiunile noastre ajută mediul înconjurător, îmbunătățind mijloacele de trai ale micilor fermieri și ajutându-i pe clienții noștri să facă alegeri mai informate”, a spus Jeffrey Hogue, Șef pe Sustenabilitate Globală la C&A.
Astfel, C&A a fost desemnat cel mai mare cumpărător de bumbac organic din lume pentru a șasea oară în 2018 și unul dintre cei mai mari cumpărători de bumbac mai sustenabil din lume.
C&A, prezent și în România, are aproape 1.900 magazine în 21 țări din toată lumea si aproape 51.000 angajați.